6 Mart 2009 Cuma

Benden nağmeler



*Uykum gelince çocukluktan kalma alışkanlıktan dolayı kulağımla oynuyorum.

*Bize misafir gelen bir arkadaşıma yanlışlıkla çamaşır suyu içirmiştim.Yooo hayır bunu yaparken hiçte küçümencik değildim.

*5-6 yaşlarında baleye gidiyodum.Annemlerle Kuşadası'na tatile gitmişiz.Otelin en üst katında yemek yenilen yerin yanında bir dans pisti var.Tepede bir disko topu.O senelerin müzikleri çalıyor, böle şapkasını yan takmış bir dj vs vs .Neyse ben ne alakaysa yerlerde sürünüyorum.Balede öğrendiğim hareketleri sergiliyorum.Yatıyorum yere bacaklarımı arkadan başıma deydiriyorum falan.Orda da bir amca var, geldi yanıma."Hadi bana da öğret yatıklarını" dedi."Baaş üstüne bey baba" dedim.Işıklar bize çevrildi( atmıyorum ) otelde kalanların hepsi yuvarlak oldu.Pistin ortasında ben gene yatım ve bacakalrmı kafama deydirdim. Adamda yüzüstü yattı yere, yapmaya çalışırken, ıkınırken sıkınırken zooorrrrtt diye osurdu.Tüm otel güldü ve adam ertesi gün otelden ayrıldı.

*İlkokuldayken yaptığı resmi kıskandığım için arkadaşımın resim defterini çaldım.Sonra bize geldiler ben özür diledim.Tek hırsızlığım budur.Ha bi de İtalya'da 50 Eurom çalınmıştı bende bunu çıkarmak için bi restorantta yediğim yemeğin parasını ödemeden kaçmıştım.
Ulan bi yakalasalar adamlar beni atıcaklar içeri bi daha memlekete dönemicem, bendeki de akıl!!!