19 Mart 2010 Cuma

saygı postu

"aaa benim bloğum vardı yaa" kıvamına gelmek üzereydim ki bir yazı ile varsa beni takip edenlere saygısızlık yapmamak adına burdayım yaşıyorum demek istedim.

twitter'da yoğun olarak gördüğünüz ben bloğa gelimce bu aralar sermiş durumdayım.nedenlerini hemen sıralamak isterim.

1.çok yoğunum
2.yazı yazacak çok şey birikti ama üşengeçlik var, kabul
3. evet nankör diyin,küstah diyin ama twitter daha zevkli

hergün bloğunu güncelleyen, twitter'a yoğun tweet bırakan, üstüne birde çalışan insanları takdir ediyorum ama ben yapamıyorum.

bu sebeple bir mola diliyorum.buralarda bir süre görünemeyebilirim.

en kısa sürede yazma şevkimin geri gelmesi ve üstümde ki bahar yorgunluğunun geçmesi dileğiyle...

P.S:bu post iş yerinde işten kendime çaldığım 3-4 dklık zaman diliminde yazıldı.
halbuki hızımı almıştım :))