3 Mayıs 2012 Perşembe

Tek Çocuk


tek çocuk olmanın avantajlarını sonuna kadar yaşadım. asla şımarık olmadım, hatta paylaşımcılık konusunda örnek vatandaş sayıldım. 5 çocuklu ailenin ortancası gibi davrandım çoğu zaman.

ama tek çocuk olmanın bana kattığı en önemli şey; hayal dünyası oldu. o kadar çok hayal kurarım ki, her durum ve her senaryoya göre kimi mutlu kimi hüzünlü biten hikayelerim vardır benim.

bazı hikayelerim hiç bitmez mesela. yıllar süren pembe diziler misali...

bazen senaryo yazarı mı olsam diye bile düşündüm. replikler hazır hayal dünyamda, herşey benim istediğim gibi.

yalnız olduğum her anda, dinlediğim, yaşadığım , gördüğüm her şeyde bir hikaye var benim için. süslenmek için beni bekleyen...

yazarım, oynarım, başrol olurum, yan rol olurum, izleyen olurum, dinleyen olurum.

işin tek kötü yanı ben o hayallerde mutsuz da olsam onları kurmaktan mutlu olurum. ama onlar hiç gerçek olmaz...