4 Haziran 2012 Pazartesi

insan tripleri

bir de şöle insanlar var !

-şuraya balık yemeğe gidelim.
-yoooookk en güzel balık şurda yenir.

-ay şu fırının ekmekleri harika, cevizliyi denedin mi?
-yooook en güzel fırın ankara'da.

napıyım şimdi ekmek almaya ankara'ya mı gidiyim ?????? bişeyi de bilme, birşeyle ilgili de yorum yapma!!!

farkettim de etrafımızda ne çok böyle insan var. yanında 2 kelime bişey söyleyemiyorsun çünkü senin yorumuna asla" haklısın" ya da "ne güzel oldu, bak bunu da öğrendim" gibi yorumlar yapmıyorlar. yapmazlar çünkü onlar herşeyin en iyisini biliyorlar. konu, mekan, sektör,olay farketmeksizin... 

ben bu tarz insanlara lüzumsuz bilmiş diyorum. evet hem çok lüzumsuz hem de bilmişler bana göre...

ortaya at bir konu sonra seyle cümbüşü. aman allahım anlatır da anlatır. araya girmeye kalkarsan da yoooook'u hemen yapıştırır.

son lafım; bana uzak olsunlar. ben diyalogların karşılıklı ilerlediği ortamlardan haz alıyorum. tek yönlü gidenlerden değil...