31 Mayıs 2010 Pazartesi

ilişkiler

hakikat ortaya çıksın.

cansu dere-kenan imirzalıoğlu aşkı doğru mu?
ben ısrarla ve şiddetle istiyorum beraber olmalarını -ki bana ne o ayrı.

2. ilişki krtiğim ise gerçek hayatla alakalı olmasa da söyleyip rahatlamak istiyorum.

Behlül ve Bihter kaçsın,Nihal'de ortada kalsın istiyorum.

Söleyin hanginiz Behlül ve Nihal öpüşürken heyecanlandınız?
eminim çok azınız.

Hanginizi Behlül ve Nihal ilişkisini tutkulu buluyor?

Ben aşktan yana bir insan olaraktan , tutukunun ve ihtirasın yanındayım.
Çok az duydum Behlül ve Bihter beraber olsun diyenleri ama umrumda diil kanımın son damlasına kadar bu aşkı destekleyeceğim.aşk aşktır nerde kimle ne zaman insanın başına geleceği belli olmaz.Suçtan ya da suçludan bahsetmiyorum o ayrı bir konudur ayrıca daha suçlu olan bence Behlül'dür.

bu post niye yazıldı iş arasında bu da bilinmez...