13 Nisan 2012 Cuma

herşey insanlar için

biraz önce iş yerinde yanımda oturan arkadaşımın 2004 yılında milyonda bir görülen bişey bişey hastalığına yakalanıp 6 ay boyunca göz felci geçirdiğini ve bu sebeple o dönemde kör olduğunu öğrendim. herşey 2 gün içinde olmuş. sapasağlamken...

yanımda 10 parmak klavyeyi takır takır yazarken " nerden öğrendin böle yazmayı?" diye soruduğumda bana bu hikayeyi anlattı ve "iyileştiğimde kendime söz verdim 10 parmak klavye öğrenmem lazım çünkü eğer bu olay tekrar başıma gelirse para kazanmak için bunu yapabileceğimi düşündüm ve kursa gittim"dedi. azmiyle 1 seneden önce iyileşilemeyen bu hastalıktan 6 ay sonrasında kurtulmuş.

sanırım ben buna benzer bir olay yaşasam hayatta bu tarz bir mantığa sahip olamazdım. o an kendi paramı o halde nasıl kazanacağımı düşünemezdim, aklıma gelmezdi, kendime acırdım belki...

"seninle gurur duyuyorum. bu nasıl bir bakış açısıdır?" dedim. o da bana "insanın başına gelince herşeyi düşünüyor ve herşeyi yapabilecek güç var aslında sende" dedi.

GÜNÜN DERSİ BUDUR...hayat dersi...