20 Nisan 2012 Cuma

iş ve geri kalan herşey

mesai saati bitti mi fişi çekip gerçek hayatıma dönmeyi başaralı uzun zaman oldu.
geçti artık o eve gelsem de kafamın işte kaldığı zamanlar.
ama gene de günümün 9 saatini geçirdiğim yerde bir sorun olduğunda kafama takmadan edemiyorum.
çoğu zaman modumu belirleyen bu faktörden kurtulmayı çok isterdim.

bazı insanlar vardır; dünya yansa umurlarında olmaz.
o insanların bir de şansları hep yaver gider ve hayatlarında uzun süreli kötü olaylar yaşanmaz zaten.
işte ne olursa olsun aman bu sadece bir iş diyip ilerleyebilmek büyük meziyet.

gamsızlıktan bahsetmiyorum. sadece işten daha önemli başka bir hayat var. hayatım var.
o hayatımda; ailem, arkadaşlarım, sevdiklerim, sağlığımdan bahsediyorum, bir sorun olmadığı sürece işte sorun olmuş, yok az para almışım, yok yükselememişim, yok kendimi geliştiremiyorum yerimde sayıyorum dertleri önemsiz aslında.

hep derim; hayat işkolik olmak için fazla kısa...