10 Nisan 2009 Cuma

Alışveriş Listesi -Tatil Hevesi


Yaz yaklaşıyor.İş yerinde tatil planı yapan insanları duydukça imrenme dürtülerim harekete geçti. Bodrum'cular ve Çeşme'ciler olarak 2'ye ayrılan ofis ahalisinde ben Bodrum tarafında saf tutanlardanım.

Hayalimdeki tatil bir butik otelde kalıp gece gezmelerimi yapmak.Öyle herşey ultra dahilcilerden değilim ben.

Geçen sene geçirdiğim önce Çeşme sonra Bodrum tatilimi bu sene tekrarlayamıyacağım maddi sebeplerden dolayı.En iyi ihtimalde birini seçmek zorunda kalabilirim.Benim oyum Bodrum yönünde.Bianca'da geçen seneye göre daha da şişkolaşmış bedenimi güneşe doyurmak,tuzlu suda debelenmek istiyorum.

Bikini üstüne giyinmek için Accessorize 'dan bunu ;




Altına Steve Madden'den bunu;
Okumak için yanıma bunu

almak istiyorum.

Bu yazı Nisan ortasında çok mu erken oldu bilmiyorum.Tatil ihtiyacının çalışma isteğimi solladığı bu günlerde erkende olsa dayanamadım yazdım.

1 Mayıs'ın tatil olma ihtimali varmış.Cuma gününe denk geliyor olması da yakın yerlere kaçmak isteyenler için 3 günlük süper bir tatil için bir fırsat.Ben buralardayım, arkanızdan su dökerim.