12 Nisan 2009 Pazar

Gezmeceler Tozmacalar

Havanın güzel olmasıyla İstanbul Anadolu yakasında oturan kişilerin %80'ni atar kendini Bağdat Caddesi'ne.Çoluk çocuk, torun torba, genç yaşlı demeden iğne atıcak yer kalmaz, yürürken omuz atmaktan ev dönüşünde omuz başlarınız ağrır.(Bu kısım abartı tabii)
Gene böyle bir Cumartesi, Cumartesi gezmesi yapalım dedik.Aslında amaç bana t-shirt almaktı ama bakın biz t-shirt almak yerine neler yaptık?
Böyle günlerde bilen bilir park yeri bulmak yolda yürürken altın bulmaya benzer. Dün şanslı günümüzdeydik.Suadiye'de arabamızı park ettik.Sağımıza bir baktık. Biraz çim alan ee arka fonda iyi, "bir resim güzel gider" dedik.

Solumuza kafayı çevirdik yahuu ne güzel ağaç üstüne oturalım da bir resim çektirelim.Burası bizim alanımız olsun, güvenlik çemberi*mize alalım dedik,etraftan gelene geçene önem vermeden poz verdik.

Karnımız acıktı.Go Mongo'ya gidelim dedik.Go Mongo hakkında kısa bir bilgi vermek istiyorum.Moğol yemeği yapan restoranda ister normal menüden yemeğinizi seçiyorsunuz ya da isterseniz içini kendinizin donmuş malzelerden seçerek hazırladığınız noodle yiyebiliyorsunuz.
Ben karides delisi bir insan olarak karidesli noodle yaptım kendime.
Serkan'ın seçimi herzaman ki gibi etten yana oldu.
Yemeğin üstüne tatlısız olmazdı.Beyaz Fırın'a gidelim dedik.Bizim tercihimiz beyaz çikolatalı böğürtlenli profiterol oldu.Oraya yolu düşen herkesin hayatta en az bir kere bu tadı tatmasını öneririm.Zira yerken çıkan tek ses ımmmm oluyor.
Tatlılarımızı yedikten sonra yediklerimizi eritmek amaçlı yürüyüşe çıkalım dedik.Mango'ya uğramadan da olmazdı.Kola takılan çanta modeli pek kullandığım bir yöntem olmasa da havaya girdim ee nede olsa poz veriyorduk.
Kahvelerimizi de içtikten sonra eve gitme vakti gelmişti.Trafiğin çığrından çıkmış halinde burnumuzun dibine saatlerce gidemeyince arabada sıkılıp gene fotoğraf çeken biz Mısır'ın tabiri ile bol gezmeceli tozmacalı bir gün geçirdik.

Günün bilançosu: Ben sadece 1 tane t-shirt alabildim, bunun yanında nasıl şişmanladığımı artık anladınız bol bol kilo aldık.