16 Haziran 2009 Salı

Kadınlar en çok neye para harcar?


Bir araştırma yapılmış ve görülmüş ki bir kadın ayakkabı aldığını sadece 6 gün hatırlıyor.Yani 6 gün sonra sani hiç ayakkabı almamış gibi tekar ayakkabı almak istiyor.

Aldığı ayakkabıları unutuyor ve sürekli ayakkabıya ihtiyacı varmış gibi bir hisse kapılıyor.


Bu bir hastalık ise eğer ben bu hastalığa kapılmamış bir bayan henüz tanımadım. Ama ben bunun bir hastalık değil yaradılıştan gelen genlerimizin içinde bulunan bir farklılık olduğuna inanıyorum :))


Sonuçta her kadının hayalidir aşağıdaki gibi bir dolaba sahip olmak.Renklerine belki modellerine göre ayakkaıbıları sıra sıra dizmek.

Benimde kendime göre bitmek tükenmek bilmeyen bir ayakkabı ihtiyacım var.Kimisi çantaya da aynı derecede ilgi duyuyor ama bu bende ayakkabı üstüne yoğunlaşmış şekilde.İnsanın canı parmak arası alsa, arkadan da bantı olanı almak istiyor, babet alsa topuklusunu da almak istiyor,uzun çizme alsa kısasını da almak istior, her gün yeni yeni modeller çıkıyor, önceden beğenmediklerinizi beğenmeye ya da bayıla bayıla aldıklarınızı sonraki sezon raflara kaldırmak durumunda kalabiliyorsunuz.

Ama sonuç olarak bu aşk hiçbir zaman bitmiyor. Ben yapılan araştırmada doğruluk payının olduğuna yürekten inanıyorum.Ve herkesin gönlünden geçen ayakkabılara 6 günde bir sahip olmasını diliyorum :D