14 Haziran 2009 Pazar

Piknik

Firmamız sağolsun varolsun çalışanlarına piknik düzenledi, üstelik yanınızda istediğiniz kadar kişi getirebilirsiniz dedi.Bizde mutlu olduk ve sabırsızlıkla piknik gününün gelmesini bekledik.İşte 13.06.2009 günü toplandık arabalara bindik ve İstanbul'un göbeğinde ama piknik, düğün, nişan vs için son derece uygun olan Bahar Country adlı yere gittik.

Önceleri firma içinde bir kene paniği yaşandı tabii, rakip firmaların bizi alt etmeleri için oraya kene salıcakları düşüncesi bile aklımıza geldi:) ama araştırdık ve gittiğimiz yerin düzenli olarak ilaçlandığını öğrendik.-İşi şansa bırakmamak adına Mısır ve ben kısa tayt giyinmeye karar verdik, yapışırsa kene görürüz, tayt sıkı olduğu içinde yukarılara yapışamaz mantığı ile.-

Ama öyle İstanbul'dan çok fazla uzaklara gitmeden hatta gayet içinde piknik yapmak istiyoruzculara burayı öneriririm.Yemekler gayet başarılıydı.

Müdürlerimizin de çoluk çombalak toplaşarak geldikleri daha henüz 1.si düzenlenen geleneksel pikniğimizden bazı resimler...






Oralarda keneden korkarken eve girmeme 5 adım kala kafamdan arı sokması günün olayıydı.

Serkan'la yorgun argın eve dönmek üzere iken tam bizim apartmanın önünde kafamın içine bir arının girdiğini hissettim.Daha önce hiç arı sokmamış beni, birde saçlarımın içinde kafamda vızıltısını hissediyordum.Nasıl tepindiğimi, nasıl çığlıklar içinde bağırdığımı farketmemişim ki Serkan saçlarımın arasında arıyı bulmaya çalışırken kafamı kaldırdığımda etrafımızda bana yardım etmeye gelen 10 kişi vardı. Sağolsunlar arı bulundu, kafamdan çıkartıldı hemen buz verildi ve hastaneye gidin çocuklar tembihleri ile hastaneye gidildi.

Hastanede kafamdan arının iğnesini çıkardılar, alerjiye karşı da tetenoz aşısı yaptılar bir de minik serum taktılar.Bana serumu takan hastabakıcının adının Mustafa ARI olması da bayağı komikti tabii.İki ARI'da bana iğne soktu bir şekilde :))

Evet efendim bugünlük benden nağmeler bu kadar, şuan da gayet iyiyim merak edenlere duyurulur.Hiçbir yerim şişmedi sadece kafamda minik bir acı var ama bu, benim bu güzel Pazar gününde gezmeme engel değil:)))

Herkese iyi pazarlar

XOXO