17 Haziran 2009 Çarşamba

Ondan Bundan

*ben de bir cuma havası var bugün
işten çıkıp yarın iş yokmuşçasına deniz kenarına koşasım var
koşup o kenarda oturasım, belki bir bira içesim var


*Konuyu fazla uzatmadan sözüm meclisten dışarı diyip cumburlop konuya giriyorum.

"Moda" bloğu adı altında üstüne iğrenç şeyler giyen kişilerden ayrı sadece sürü psikolojisiden dolayı ahhh bayıldım,mükemmel ,çok yakışmış diye yorum yazanlardan ayrı...

Çok merak ediyorum normal şartlarda o kıyafetlere ayılan bayılan kızlar onları üstüne giyip bi yere giderler mi? Tamam bende farkındayım zevkler renkler tartışılmaz ya da moda kişiye göre değişen şekilenen evrensel bir kavramdır bıdı bıdı ama bazıları var ki ben anlayamıyorum nasıl olurda olumlu yorum alıyor.Bir kişi de çıkıp olmamış demiyor.Sırf bu yüzden sadece ne kadar saçmalamış diye baktğım bloglar var.



*Her ilişkide olduğu gibi Serkan'la benim ilişkimde de zaman zaman kavgalar, tartışmalar oluyor.Bu gayet normal, bunda bir sıkıntı yok, ki ben sürekli mutlu olmanın zararlı olduğunu düşünenlerdin.Bunun yanında dün yapılan büyük kavgayı kazasız bir şekilde atlattığımız için çok mutluyum.

*Şu Acun'un Türkiye'ye getirdiği ve her fırsatta Var Mısın Yok Musun yarışmasında kel birilerini çıkartıp adamların kafasını tuzlar gibi kısa sürede uzun saç görünümü sağlayan toppik'ten siparis edesim var.Saç sorunum yok çok şükür ama ilgimi çekiyor o ürün.

*Hani arı kafamdan soktu demiştim.Üstüne bana bir de tetenoz iğnesi yaptılar demiştim.İşe o iğne yüzüden sol kolum şişti şişti, kızardı, ağrıdan durulmaz bir hal aldı.Ama diyim dikkat tetenoz olmaya mahal vermeyin.Minicik arının beni düşürdüğü duruma bak. Şimdi o arıcık öldü halbuki dünyanın geleceği için ne kadar önemliydi o arı.Vicdanım sus ben kendimi kormaya çalışıyordum sadece.

*Yorumları kapadım kapayalı takip edilme oranım daha da arttı.Sabır gösterip yazılarımı okuyan herkese bir teşekkürü borç bilirim.Demek ki neymiş sadece kendi bloglarına yorum yazmamı bekleyenler okumuyormuş beni sadece."Bak ben ekliyorum seni, sende beni ekle bana yorum yaz" diyenler beni takip etmese de olur.Hıh