24 Mayıs 2009 Pazar

Saç faciası


Kendimi bildim bileli uzun saçlıyım dedim.Önümde kahkülüm var dedim.

Aylarca kendimi gaza getirdim.Madem renginde bir değişiklik yapmak istemiyorum o zaman biraz kestiriyim dedim.

Ama bir yandan da uzun saç delisi biriyim.Kestirir kestirmez pişman olucağımı bildiğim halde gaza getirdim kendimi.Pişmanım ve çok mutsuzum.

Herkes çok güzel olmuş dese de ben kendimi hiç iyi hissetmiyorum.


Tuğçe Kazaz'ı her haliyle çok beğenen biri olarak gittim kuaföre ve bana bu şaçı kesin dedim.

Ama dedim ki "ben biraz daha kısasını istiyorum". Dümdüz, kat yok, bişey yok gayet kullanması kolay ve bence de güzel bir saç, tek fark benim kahküllerim var ki onları da uzatmayı planlıyorum. Hareketli saçları kullanamıyorum ben. Neyse ama şunu hesaba katmadık o sırada. Ben Tuğçe Kazaz kadar güzel miyim sanki??? Sanki öyle ince ve uzun boylu muyum???

Şişko ve kısa bir kıza bu saç gider mi????? Bunu hesaba katmadım. Televizyonda bir kaç kişide daha gördüm böyle dümdüz kesilmiş ara boy saç. Çok hoşuma gitmişti onlarınkiler de. Ama bana yakışmadı işte. Çok mutsuzum ağır depresyondayım.

Bu yazımın sebebi ondan...