14 Mayıs 2009 Perşembe

Yaz tatili planları


Yaz tatili için sizin tercihleriniz nasıl bilmiyorum ama ben ultra herşey dahilcilerden değilim.Çocuklu aileler için kesinlikle ideal bulduğum bu sistem bana tatil anlayışıma uygun değil.Ben kalmaya daha az para verip gezip tozmayı sevenlerdim.

İşte bu sebeplerden dolayı araştırmalarımı yaptım ve kendime uygun bir tatil programı yaptım.Tatile Ağustos ayında çıkacağım, aslında bence Temmuz en güzel zaman ama Serkan'ın girmesi gereken sınavları olduğu için Ağustos'ta gitmek zorundayız.

Yer ise her fırsatta benim için açık ara Bodrum. Ortakent'te şirin mi şirin bir butik otel buldum.
Ortakent Bodrum merkeze ya da Türkbüküne biraz uzak farkındayım ama oteli görünce dayanamadım burda kalmak istedim.Kalıcağımız yerin adı Satsuma.

http://www.satsumasuites.com/turkce/index.asp

Tatilimize daha çoooook var ama ben şimdiden heyecanlıyım:) Hatta alışveriş yapmaya bile başladım.Bu hevesimin Ağustos'a kadar geçmeyeceğini düşünerek zamanın bu konuda bana yardımcı olmasını ve çabuk geçip ben tatildeyken durmasını talep ederim.

Teşekkürler,

Saygılarımla...