5 Ocak 2010 Salı

Dilek ağacı'na...

2010'nun ilk postu bayağı dramatik olmuş sanırım. Aslında o günden bugüne değişen bişey yok hayatımda. Biraz daha hırs var sadece o kadar. Hırsın yanı sıra kafa karışıklığıda mevcut yoğunlukla. Sudan çıkmış balık kıvamı ise beni tanımlayan bir deyim tam bu anlamda.

Ama bu postta bunlardan bahsetmek istemiyorum.Yazmak istiyorum sadece. Ne sonraki cümlenin ne olucağı düşüncesine saplanarak ne de öncekini sonrakine güzel bağlamış mıyım diye bakmadan...

Büyük bir kitaplık istiyorum. Bol raflı. Kare kare olabilir rafları kendisi ise beyaz ya da mavi ya da kırmızı. İçindeki kitaplarım ve dergilerim renklere göre ayrılmalı. Beyaz kaplılar bir tarafta, turuncu kaplılar öbür tarafta, mavi kaplılar en ortada...


Odamı da değiştirmek istiyorum aslında.Bembeyaz bir oda, aksesuarlar rengarenk belki.

Kelebek şeklinde bir ayna olmalı mutlaka şimdiki odamdan farklı olarak.IKEA odaları gibi olmalı hayalimdeki. Ya da dergilerdeki gibi bir oda, bir yaşam alanı.

Penceremin kenarına minik çiçekler koymak istiyorum birde. Paladium'da The Woo adında bir dükkan var. Bilen bilir,bilmeyenlere gezmeleri tavsiye edilir. Orda hazır çiçekler var gelip gidip dokunduğum ama almadığım hiç. İşte onlardan.

Aldıkça al hissinden kurtulmak istiyorum sonra. Dolap üstüme yıkılıcak haldeyken hala "giyicek bişeyim yok" demeye bir son vermek istiyorum mesela. Ama sanırım tüm bayanların sorunu bu. Tüketici yanım üretici yanımdan o dolaptakiler kadar ağır aslında. Ha düşünmüşken üretici de olmak istiyorum bu arada.

Fotoğraf makinası almayı istiyorum. Şöle "aman karanlıkta çekmez bu,flashı aç" gibi şeylerle uğraşmadan."Bu olmadı bir daha poz ver" derdinden kurtulucağım, bastırıp parayı güzel kareler çekeceğim bir fotoğraf makinası. Çocuklara fotoğraflardan başka ne bırakabiliriz ki aslında.
Eskisi gibi kolay değil artık bir ev bir arsa bırakmak. Borçta bırakmam belki ama resim bırakabilirim. Bakıp bakıp dalga geçsinler "ne giyinmiş bu anannem/babanemde ya?" desinler.


Dilek ağacına yazdım isteklerimi. Yazamadıklarım ise içimde. Ben onun kulağına fısıldıcam gece yatmadan. Haydi şimdilik iyi geceler. Birde sigarayı bırakmak istediğimi söylesem beni duyar mı acaba? mı acaba???