31 Ocak 2010 Pazar

Moda Cadısı'ndan aldığım elbise


Uzun zamandır arkası fermuarlı bir elbise arıyordum.

Bu arayış Mango, Zara, Topshop, caddedeki minik butikler gibi pekçok yerde sürdü ancak sonuç alamadım.

Sonrasında Moda Cadısı 'na konuyla ilgili bir mail attım. Ancak kendisi de böyle bir elbiseye rastlamadığını belirtti. Tam ümitlerim tükenmiş hatta elbise aramayı bırakmışken Moda Cadısı'nın bloğunda postlar arasında dolaşırken böyle bir elbiseye rastladım.

-Eee varmış sende hemde Cadı Pazarı'nda satıyormuşsun aşkolsun dedim:)))

Uzun lafın kısası işte Moda Cadısı'nda aldığım ve severek giyindiğim elbise...Çok yakın bir arkadaşımın doğumgününde dün akşam bu elbiseyi giyindim.


Cadı'nın kendisi elbiseyi bu şekilde giyinmiş.

Yardımları,sıcak yaklaşımı ve hızlı geri dönüşleri için Moda Cadısı'na çok teşekkür ederim ve Cadı'nın Pazarı 'na sizde bir göz atın derim:))