31 Ocak 2010 Pazar

Mim - Hakkımda 7 ilginç şey

Uzun zamandır bu mim olaylarına rastlamıyordum ama eskilerin hala yaşatıldığını bilmek güzel:)
Cool Cookie beni mimlemiş sağolsun.
Hakkımda 7 ilginç şey sıralamam gerekiyor.Bu konuda ne kadar yaratıcı olurum bilemiyorum ama bir başlayalım bakalım:))

1-Uykuya dalana kadar kulak mememle oynuyorum.Biraz tuhaf bir giriş oldu ama napıyım :))

2-Tekrar hayata gelme şansım olsa şef aşçı/ahçı -whatever- ya da pasta ustası olmak isterdim.

3-Açık renkli gözlü insanlara güvenmem çok uzun zaman alıyor.Nedeni ise başıma ne geldiyse renkli gözlü insanlarda gelmesi.

4-İnsanın hayatı boyunca sadece bir kere aşık-karasevda cinsinden-olabiliceğine inanıyorum.

5-Kaderciyim.Her işte bir hayır olduğuna inanıyorum.Kötü olayların bile...

6-İtalya'da yaşamak için bir ara evdeki bütün eşyaları satmayı düşündüm. Annemin bunun karşısında kalp krizi geçirebiliceğini düşünüp bundan vazgeçtim:)

7-Yaşlanınca torunlarıma anlatacak manyak hikayelerim olsun istiyorum. "Vay be ananeme/bananeme bak" desinler istiyorum.

Yazmaya başlayınca bu listeye ekleyebileceğim çok fazla madde aklıma geldi ama bu mimde 7 madde yazmam gerekiyor sadece.Bu sebeple aklıma gelen ilk 7 bu şekildedir.

Okumaktan hoşlandınız umarım :))