19 Ocak 2010 Salı

Yeni ciciler

Evet efendim komidinin üstündekiler yeni cicilerim.Kolyeler, küpeler,kremler, body mistler,mac allık ve pudra gibi gibi...İşaretli olan ürünler favorilerim:)Ayrıca Body shop'un body butterlarını şiddetle tavsiye ediyorum.Vücut tipinize göre olanını seçebilirsiniz.Resimde görülen böğürtlenli şey ise vücut peelingi.Kullandıktan sonra bütün ev böğürtlen koktu:))



Ayrıca yakın bir zamanda Victoria's Secret'tan bikini sipariş etmiştim. O da geldi. Orda biliyorsunuz bikini altı için ayrı üstü için ayrı para ödüyorsunuz.Parça başına sadece 9,99 Dolar ödeyerek kışın ortasında bikini sahibi olmanız mümkün.

Normal şartlarda 21 günde geliceği söyleniyor internet sitesinde ancak siparişten 10 gün sonra bikini benim elimdeydi.

Modelin resmini hemen koyuyorum.





Yok bunu beğenmedim derseniz Victoria's Secret'in internet sitesine bir bakın derim çünkü fazlaca seçenek var, biri mutlaka hoşunuza gidecektir.

Ayrıca bilmeyenler için ufak bir öneri;bedenleri normalde çok büyük. O güzel mankenlere göre standartların üstünde bir beden ölçüleme durumları var. Yani siz 38 bedenseniz gayet rahat Small alabilirsiniz. Birde 2-3 arkadaş toplaşıp almanızda fayda var,ee malum shipping'i bölüşmek gerek. Bu bilgilerin hepsini sitede bulmanız mümkün keza ben araştırmacı kişiliğim ile hepsini bir bir okudum.

Bugünlük bu kadar, benden söylemesi, yaz ortasında kürk kış ortasında bikini alın anacım. Ekonomik oluyor,pratik oluyor, zamanı gelince elinize geliyor;)