13 Şubat 2009 Cuma

I LOVE YOUR BLOG


Bu aralar kimin bloğuna girsem bu resmi ve insanların birbirine mim gibi bunu gönderdiğini görüyodum.Uzun süredirde ortalarda olmadığım içinde kimse bana göndermez sanıyodum kiiiiii
sevgili gözde ve ayşe bana göndermişler.
Çok mutlu oldum haliyle:) Çok çok teşekkür ettim ve bana verilen bu onurla şimdi bende sevdiğim bloglara awards de blog ödüllerini gururla taktim ederim.
Önceliklee beni blog dünyasına kazandıran Tuba'yaa.AY LAV YOR BILOK Canımmm
2. olarak yazılarını her okuduğumda gülmekten kırıldığım Babegazelle.
Shamamciyan seni asla unutamam:)))
Pilli Cadı tabikide. Bu aralar pek görüşemesekte kendisiylen.
Tabii ki bu kadarla kısıtlamak doğru değil,çünkü ben "takipteyim" listemdeki tüm blogları severek takip ediorum ve çok daha fazlalarını.
Önemli olan bir kuple gönül almak.aahahha cok arabesk oldu ama nasıl bağlıcağımı bilemedim :D
Sevgiler diyim öpücükler...