11 Mart 2009 Çarşamba

Forward Mail



Kaç kişi cevap yazıcak acabaaa?

Bunu okumayan Türk değildir!!!

Okumazsan başına felaket gelicek.

Bunu yollamazsan başına gelmedik kalmaz

Mutlaka okuyun bayılacaksınız

Kesin bakmanız lazım

Bakalım beni ne kadar tanıyorsun

Duygusal bir sunum sesli izleyin

İnanılmaz bir fal...Yapın şok geçirin yuuuuuu



bana gelen forward maillerin başlıklarından birkaçı.

Ben zamanında yaptım bütün o testleri, başıma mucizeler gelmedi.
Tanıdıklarıma yolladım o "5 sn içinde 15 arkadaşınıza yollayın yoksa..." maillerini, hiçte bişey olmadı.Dilek tuttum,olmadı.
Arkadaşımızdır bak beni düşünmüş "best friend","girl friend" sunumları yollamış dedim,ben de insanlara yolladım ama ne o best firendlerden ne de girl friendlerden eser kalmadı.

"Yollayın yoksa felaket gelir başınıza" maillerini yollamadım, başıma felaket gelmedi.Bıktım ama bu maillerden gerçekten bıktım.Okumuyorum siliyorum uzun zamandır artık valla kimse kusura bakmasın.