29 Mart 2009 Pazar

Seçim'09


Büyük gün geldi çattı.Ben bu yazıyı yazarken oylarımızı çoktan verdik hatta sandıkların bir kısmı açılmış durumda.Açılan kısım Türkiye haritasını sarı rengine boyadı bile.
Günlerdir akşam haberlerinde dinleğimiz seçim savaşları her zamankinden daha ağır geçti. Karşılıklı savrulan hakaretler, yolsuzluk idaaları, iftiralar en çok milleti yıprattı sanırım.

Sayın başbakanımızın bu seçim yarışında sölediği bazı cümlelere değinmek istiyorum. Cümleler birebir aynı olmayabilir.

*Kriz bizi teğet geçicek.
*Kapanmakta olan fabrikalar için; Bunların hepsi palavra, o fabrikalar krizden dolayı değil, iyi yönetilemedikleri için kapanıyor.
*Kredi kartı medurları için; Kusura bakmasınlar kredi kartının mağduru olmaz. Kredi kartı nedeniyle borçlananlara ayrı yere koyuyorum ve dürüst bakmıyorum.

Şuan anlıyorum ki Türkiye 'yi sarıya boyayanların kredi kartı borcu yok, kapanan fabrikaları yok ya da işsiz değiller sanırım, ekonomiden çok iyi anlıyorlar ve ülkemiz krizi yaşamıyor. Ben rehaf içinde geçinen, aydın, bilmin önemini kavramış bir ülkede yaşıyorum.Ve anladım ki yaşlanmışım çünkü seçim programlarını acı içinde izliyorum...

Arkadaşımın 80 yaşının üstündeki babanesinin seçim ile ilgili söylediğini yorumsuz olarak eklemek istedim.
"AKP'ye oy vermeyenlerin hepsi cehenneme gidicek"
"Ama babanne onlar da bizi soyuyor, yolsuzluk yapıyor"
"Olsun en azından onlar namaz kılıyor"