19 Ekim 2008 Pazar

Ben harbi salağım

Bir süredir yoktum.
Yazmak gelmedi içimden, blogla uğraşmak istemedim nedense bir süre.

Peki bu süre içinde neler yaptım?Aslında farklı bişeyler olmadı.İş, ev, ev, iş arasında mekik dokudum.

Perşembe akşamı Sevi'ye davetliydik.Sevi'ler Kayserili olduğundan dolayı bize mantı yaptı annesiyle ve davet etti. Ne zaman mantı yesek Sevi "Bunlar mantı değil" derdi.Annesinin yaptığı mantıyı yiyene kadar ne demek istediğini anlamıyordum. Mantı yememişim bugüne kadar. Böle bir mantı olamaz.Süperdi.

Bu arada size soruyorum arkadaşlar? İnsan şemsiyesini unutur, anahtarını unutur, telefonunu unutur da arabasını bi yerde unutur mu yawss???
Evet bu salak benim. Çarşamba sabahı arabayla işe gittim. İşe yakın bir sokağa arabayı park ettim. Akşam iş çıkışında nedense bir arkadaşımla eve döndüm. Arabayı orda bıraktım. Neyse Cuma oldu ben arabayı kullanmadım, Cumartesi oldu gene kullanmadım. Arkadaşımda kalıyodum çünkü. Pazar oldu, arkadaşımdan eve geldim. Annem "Kızım senin araban nerde park yerinde göremedim" dedi. Ben böle şaşkın şaşkın "Hayır anne ya olamaz ağaç geliyo önüne ondan göremiyorsun"dedim. Bahçeye baktım araba yok. Çaldılar sandım önce sonra düşünmeye başladım ama gülmekten gözlerimden yaşlar geliyor bir yandan babama ne dicem diye düşünüyorum, annem bir yandan "Nerde bıraktın arabayı salak kızım benim bu kadar salakta olunmaz "diye konuşuyo.
Serkan'ı aradım hemen. "Serkan benim araba bahçede yok ben nerde unuttum onu" dedim. Düşünmeye başladık, Çarşamba günü işe arabayla gittiğimi hatırladık. Serkan geldi, atladık taksiye iş yerinin oraya gittik.
Benim minik kuşum orda sessiz ve üzgün bir şekilde beni bekliyordu. Sarıldım direksiyonuna "Seni terk ettim mi sandın" diye sevdim. Bunlar yaşanırken gülmekten ölüyodum sanırım.Serkan'ın benimle ilgili "Ya ne salak kız ne işim var benim bunla" dememesi büyük şans:))Arabayı bulduktan sonra annemi arayıp "Anne yok burda araba"diye şaka yapmayı da ihmal etmedim ama fazla uzatmadım çünkü fark ettim kalbine iniyodu:)))

Sonra Serkan bana daha komik bir hikaye anlattı. Arkadaşının annesi birgün alışverişe çıkmış arabayla, dönüşte iki yan apartmanlarında oturan komşularına gitmiş kahveye. Arabayı onların kapalı otoparkına koymuş. Sonra unutmuş orda. Polisler tam 1.5 ay arabayı aramışlar:)))
Benden beterleri var yani diye kendimi avuttum.Aklım 5 karış havada ya benim :)))
Annemde aşık mısın sen kızım, deli misin dedi dedi durdu.

Kendime inanamadım.

NOT:Yorum yazarken çok acımasız olmayın olur mu???