7 Ekim 2008 Salı

Sobe Volume3

Eveeett tekrar mimlendik.Sevgili Kuzucuk Yabani Kuzu beni sobelemiş.

Ben bu sobe konusunu çok beğendim.Bu bir doğumgünü mimiymiş ve doğumgünümüzde istediğimiz hediyelerden,beklentilerimizden bahsedicekmişik.
Valla benim istediklerimi say say bitmez.
Doğumgünüm benimde Kuzucuk gibi yazın olduğu için etrafta çok insan olmaz.Ama madem bu bir beklenti ve istek mimi bu bende o zaman isteklerimi ve beklentilerimi bir bir yazıyım.
Valla ben kalabalık süpriz bir parti düzenlensin isterim.Daha hiç böyle bir organizasyon yapılmadı bana.
Bunun dışında beni tanıyan herkes bilirki ben İtalya'ya gitmeyi çok istiyorum.Şöle bir haftalık İtalya turu hediyesi beni acayip mutlu eder,deliririm herhalde.10 dkda hazırlanırım yarım saat sonrada havaalanında olurum valla.
Onun dışında hımmm ne biliyim işte hediye olarak bir sürü ayakkabı isterim,100 tane gül isterim,üstüne altın tozu serpilmiş ıstakoz yemek isterim:))
Hahah bokunu çıkarıyım beyaz Range Rover isterim.
Ya tabii bunun sonu yok şaka maka sevdiklerimle birlikte olmak isterim bu yeter bana :))

En zevkli kısma geldi sıra bu sobeyi kimlere palasam kimlere paslasaaammm.Şanslı arkadaşları açıklıyorum.
1 Numara:Sevaalll
2 Numara:Tubiiikkkk
3 Numara:Osuruktan teyyareeee

hadi bakalım siz söleyin neler istersiniz,beklentileriniz nelerdir:)))
kolay gele.