23 Ekim 2008 Perşembe

Kızlar gecesi



Çarşamba akşamı herkes bilir ben program yapmam Yaprak Dökümü'nü izlerim.Ha arkadaşıma giderim,arkadaşım bana gelir ama mutlaka Yaprak Dökümü izlenir.


Hatta Mel her hafta ya bana gelir ya ben ona giderim,izleriz diziyi.Diziyi izlerken hiç konuşmayız aralarda da kritik yaparız dizi bitincede evlerimize gideriz.Kişisel bişey paylaşmayız Çarşamba günleri.

Bu Çarşamba nam-ı değer Selim Ağğbi bizi evine çağırdı.1.amaç Selim Ağğbi 'nin saçlarını boyamaktı.Ama benim için önemli olan dizimdi.Selim Ağğbi Yaprak Dökümünün aksine tam bir Avrupa Yakası fanı.Saçlarını boyamayı koz olarak kullanıp bir şartla boyarım Yaprak Dökümünü izlicez dedim.Mecbur kabul etti yavrucak.

Toplaştık kızkıza.Burger King'ten yemekler söylendi,Selim Ağğbi'nin saçları boyandı.Cipsler açıldı.Oturuldu tv başına sıra sıra yaprak Dökümü izlendi pek çok hiiiiiiiiiiii,aaaaaaaaaaaaa,hadi beeee,yaaa inanmıyorummmmlar arasında.

Biz izledik pür dikkat Selim Ağğbi bizle dalga geçti.Acitasyon bir dizi olduğu için "Aman bugün ağlamadılar hayret akşam yemeğinden sonra başlarına bişey gelmediği için toplaşıp ağlaşırlar alışkanlıktan" dedi,biz güldük:))Haklıydı aslında ama o dizi benim haftalık acılarımın dışa vurumu.Yanımda biri varken ağlayamıyorum ama kimse yoksam alllaaahh beni görmeyin,bööööööööööööööööö vaziyetlerindeyim.
Selim Ağğbi iddialı saç rengiyle aslında kobay olmuştu çünkü benim ilk saç boyama deneyimimdi.

Size Selim Ağğbi'den bahsedeyim,mesela neden Selin'e Selim Ağğbi diyoruz?
Çünkü kendisi aramızda erkek gibi olan, yeri geldiğinde erkek tokatlayan,diskoda biri arkanızdan size mi sulandı; siz farketmeden onu kolundan tuttuğu gibi defeden bir arkadaşımız.Şahsen biz yanımızda Selim Ağğbi varken her yere gidebiliriz.Hasta olduğunda kütür kütür öksüren,pöfür pöfür sigara içen ve küfreden bir hatundur.Ama bir o kadar da güzeldir.

Selim Ağğbi'nin saçları sarıydı.Birgün özenmiş resimlerden görmüş beğenmiş geldi yanımıza "ben saçlarımı platin yaptırıcam" diye.Eee peki yaptır sen bilirsin güzel olur vs vs gazladık bunu.Akşamına hüngür şakır beni aradı;

-Burcuuuuuu nerdesin???

-Selim Ağğbi ne oldu??? Neden ağlıyosun?? Evdeyim

-Saçlarım çok kötü oldu,ağzına sıçıyım o kadar para verdim,....koydu saçlarımın o kuaför.böööööööööğğğğğğğğhhhhhhhh

-Ne kadar verdin?

-.........(uçuk bir rakam)

-Çüşşşşş,tamam canım benim ağlama hadi gel bana


O diyologdan sonra geldi bu, gözler şiş.İlk başta bir tuhaf geldi banada saçlar nede olsa birden o kadar açık renkle çıktı karşıma.Ama sonra gözümüz gönlümüz alıştı vazgeçemez olduk.Hiç değiştirmesin istiyoruz valla, o kadar sevdik.İşte saç boyarken biz;





Dizi sırasında boyanan bu saçlar bir güzel fönlendi.



Arada dedikodular havalarda uçuştu, gülüşmeler, konuşmalar,kritikler, süper bir kız gecesiydi.Aramızda tek evli olan Tubik.Ama en küçüğümüzde o:))Ama ne zaman toplaşsak gelebiliyor Allahtan.
Ben korkuyorum ve soruyorum evlenince de kız kıza takılınıyor mu? Tubik bir istisnamı yoksa?

İstisna olmasın ama noooğğğllluuurrrrrrr olmasınnnnn :(((