9 Ekim 2008 Perşembe

Hastayım&İşyeri halleri



Sevgili günlük,


Etrafta grip mikropları kol geziyor.İş yerinde sağdan soldan bombardıman altındaydım günlerdim ve bende yenik düştüm bu duruma.Burnum silmekten kıpkırmızı oldu.Mendiller yetmiyor artık.10 dakikada bir hapşırmaktan,her seferinde de çok yaşa diyen insanlara hep beraber demekten gına geldi.


Hasta olmak istemiyorum diyodum ama artık çok geç sanırım.



Hapşırdığınız zaman size söylenen laflara dikkat etiniz mi hiç?Eskiden sadece çok yaşa denirken, artık iyi yaşa,güzel yaşa,uzun yaşa,mutlu yaşa gibi versiyonları çıktı.Cevaplarda çoğaldı bununla birlikte,sende görün yanına hep beraber,inşallah gibi laflar eklendi.Ben "hep beraber"i kullanıorum nedense daha bir hoşuma gidiyor sanırım.



Şimdi Allah beterinden korusun ne hastalıklar var dicem,hem yaşlı teyzelere dönücem hemde dinibütün kişilerden sanıcaksınız beni biliyorum ama daha kötü olmak istemiyorum gerçekten.


İş yerindeyim şuan artık mesai saatinin bitmesine dakikalar var ve ben bugün gerçekten çok çalıştığım için son dakikalarımda kendime biraz izin verdim.



İş yerinden bahsetmişken sizlere masamın resmini çektim. İşte masam:







Gördüğünüz gibi açık bir ofiste çalışıyorum.Bu sebeple hasta olmak çok kolay:D



Kübik masalarda oturuyoruz,masamın duvarlarındaki bazı detaylardan bahsetmek istiyorum.İşten kafamı kaldırdığımda beni mutlu edicek ya da güldürücek bazı resimler var burda.İşte onlardan bazıları;)







Bu resim burdaki arkadaşlarımla benim böle yemeğe devam edersek bundan çok değil 2-3 yıl sonraki hallerimiz.Gördüğünüz gibi üzerlerinde tip benzetmesine göre isimlerimiz yazılı durumda:)Tamda bizim grubumuz sarışın,esmer,kumral ve kızıldan oluşuyor,denk ve donk oldu yani:D


Tabi bu resim komik olabilir ama birgün gerçekleştiğini düşünürsek biraz trajikomik olur sanırım bu yüzden kendimizi frenlemek içinde SEX&CİTY resminin hemen yanına bunu astık hepimiz.








Gisele Bundchen tüm güzelliği ve yıkılan vücudu ile karşımızda duruyor.Resmin üzerinde "Yemeden önce bir daa düşün" ve "Böle olucam" yazıyor.Yerse tabii:)



Onun dışında birde benim süslü püslü kalemliğim yok mumluğm yo kağıt tutacağım var.İşte karşınızdalar






Sanırım ben üstünde böle şeyler olmayan bir masada asla çalışamazdım ve mutlu olmazdım.Arkadaşlar benden bu kadar valla çıkış saatimiz yaklaşıyo servisi kaçırmıyım,haydin öpücük:))