9 Temmuz 2009 Perşembe

Beğenilmeyeneler ve Merak ettiklerim

Beğenilmeyeneler:


Erdem Kıramer'in oğlunun Kıramer Akademi mezunu insanları toplayıp Ethemefendi Caddesi'nde açtığı Makas adlı kuaföre açıldığının ertesi günü nikah olması bahanesi ile gitme fırsatı buldum.Evime çok yakın olan bu kuaför açıldığında çok sevinmiştim.Ohhh ne güzel hem evime yakın hem de saçlarımı güvenli ellere bırakabileceğim bir yer dedim.


Ancak beni bişey çok rahatsız etti açıkcası.


Canımda fön 9 TL yazan bir yerde fön çektirdiğinizde 9 TL ödemeyi beklersiniz sanırım.Ancak efendim fön onlarda fırça ile çekilmiyormuş özel düzleştirici makinalarla çekiliyormuş.Tamam burayı da anladım.Ben biraz hareketli bir fön olsun dedim diye, fırça ile saçlarımı fönledin diye tam ben 10 TL çıkarmış iken

-Şey efendim fırça ile çekilirse 16 TL der mi insan ???

O zaman fön 9 TL yazmıcaksın.O durumda ne yapıcaksın peki diyip parayı verip çıktım.

Şimdi aman 6 Tl'nin derdinde misin derseniz tabii ki onun derdinde değilim ama 9 TL ödemeyi beklerken birden 16 pahalı geliyor insana bu insan psikolojisi.Ayrıca farklı uygulamaların varsa cama FÖN 9TL/16 TL yazılabilir bence.

Böylece kimsede dumur olmaz.


Merak ettiklerim:


Bağdat Caddesi'nde açılalı nerdeyse 2 ay oldu ama bir türlü Dükkan Burger'in meşhur hamburgerlerinden yeme fırsatı bulamadım.Dükkan Burger kurulmadan önce İstanbul ve Ankara'daki 5 yıldızlı oteller ve lüks restoranlara et veren bir kasap formatında çalışan Dükkan Kasap büyüye büyüye pek çok yerde Dükkan Burger'leri zinciri açtı.

2 aydır neredeyse haftanın 3-4 günü önünden geçip bir türlü hamburger yeme fırsatı bulamamamın sebepleri ise Serkan'ın bir süre önce caddeye sadece hamburger ve patates kızartması satan bir yer açma hayalinin olması.Bu hayali ondan önce Dükkan Burger gerçekleştirdiği için oraya karşı tripli.Ayrıca rejimde olmanın da hamburger ve patates yeme üstünde ayrı bir ağırlığı oluyor.


Tabakların olmadığı, herşeyin kağıtlarda servis edildiği bu Dükkan'da en kısa zamanda bir hamburger bir de patates hüpleteceğim.Ama bunu Serkan'dan gizli yapacağım.

Nı hahahaha