1 Temmuz 2009 Çarşamba

Vazgeçemediklerim


Beyaz T Shirt:Yıllardır vazgeçemediğim bir kıyafettir beyaz t shirt.Zor zamanlarda kurtarıcım bile olmuştur çoğu zaman.Aksesuarlarla tamamlandığında sade ve şık olmanız mümkün bence.

Kahve Falı:Yıllardır şu kahve falınan umduğum medet sona ermedi.Gidip bir yere para karşılığı fal baktırmamaya yemin ettiğim çin fal bile birilerini bulduğum an yapışıyorum.Neden parayla fal baktırmayacağıma gelirsek ben daha üniversitedeyken 8 ay içinde evleneceksin, kanlı bir kaza geçiriceksin, nazardan nefes alamıyorsun gibi şeyler söyleyen bir falcıya gidip çıkışta verdiğim bir yemin sebebi ile parayla baktırmam bir daha.Bu durum benim için eğlence için olmalı.

Bol kot:Evet dar kotlarda çok güzel kabul ediyorum ama ben langır lungur bol kotları günlük hayatta yıllardır daha severek kulanıyorum. İtalya-Roma:Beni tanıyan herkes bilir ki Roma şehrine aşık biri olarak ömrümü geçirmekte, hayatımın geri kalanın orda devam etmek için yanıp tutuşmaktayım.

Barbeque sos:Bayılıyorum bu tadaaaaaaaa herşeyin yanında yiyebilirim.

Kelebek:Kelebek artık benim hayatımın bir parçası ve yakın arakadaşlarım bunu gayet iyi biliyor.Ona göre hediye alan bile var:) Kelebekli kolyem, küpem, çantam, duvar süslerim, yapıştırmalarım, t-shirtlerim var.

B harfinde anahtarlık:Yıllardır bildim bileli kopsada kaybolsada gidip anahtarlık ihtiyacım olduğunda B harfli bir anahtarlık alyorum.Elimde değil direk elim onlara gidiyor.


Converse:Her rengini, her modelini alabilirim sanırım.Converse dükkanlarının önünden alamıyorum kendimi.


Bodrum:Çeşme'dir, Marmaris'tir, Antalya'dır yok beni cezbetmiyor kardeşim ben Bodrum'cuyum.


Ayakkabı:Converse'i ayrı ayakkabıyı ayrı tutuyorum ben:)) Her ay en az 1 tane ayakkabı alıp sonrada onları unuttuğumve ayakkabım yok dediğim için Seran'la sorun yaşıyoruz mesela :)) Gerçi her bayanın tutkusu ayakkabı ve çanta ama ben oyumu ayakkabıdan yana kullanıyorum.

Yargıcı:Yargıcı'nın takılarına bayılıyorum.Her ay 2-3 kolye alırım.Alamasamda bakmadan geçmem.


İlk etapta aklıma gelen, hayatımın olmazlarsa olmaz istesi...