2 Temmuz 2009 Perşembe

Perşembe Pazarı

Uzzzuuuun zaman olmuştu gerçekten pazara gitmeyeli.Her Perşembe sabah evden işe gitmek için çıktığımda anneme "Pazara gidicek misin?" diye sorar "Evet" yanıtını alınca ben gezemicem diye üzülürdüm.Bu senaryo aynı bu şekilde bu Perşembe günü de yaşandı.

Ancak bu Perşembe diğerlerinden farklı olarak iş sonrası Mısra ile birlikte pazara gittik.Mısra'ın evi pazarın kurulduğu bir sokakta olduğu için o her Perşembe istese de istemese de pazarın içinden geçmek zorunda.

Aylardır gitmediğim pazarda kendimi kaybettiğim içinse "Turistlere benziyosun" yorumunu yaptı bana Mısra.

İşte pazar resimleri

Ne kadar karıştırırsan o kadar güzel şey bulma ihtimalin olurmuş :))




Bugüne kadar pazardan bikini hiç almadım.Ama alan arkadaşlarım "Bir sezon giyin sonra istersen atarsın"diyorlar.Aklıma şu ÜNLÜ cümle geliyor en azından bikini konusunda

Ucuz mal alıcak kadar zengin değilim. (Ukala mı oldu?? Ama hayır ya bence doğru)

Aşağıdaki resim ise bir tokacıdan.Taçların olduğu kısmı çektim.Çeşit bolluğunu görebilirsiniz.Kendimizi alamadık zaten burdan bir süre.Hepsini tak takıştır yaptık sonrada bişey almadan gittik.