20 Temmuz 2009 Pazartesi

Bunu size yan masadan gönderdiler

*17.07.2009 Cuma günü Serkan'la 1.yılımızı kutladık.Bu yazıyı yazarken gayet işyeride olduğum için bu konuyla ilgili çok romantik laflar söyleyemeyeceğim. O modda değilim çünkü.

Ama en nihayetinde çok ama çok sevdiğiniz, anlaştığınız ,saygı duyduğunuz ve saygı gördüğünüz, sizi takdir eden ve her zaman yanınızda olan, sırtınızı yasladığınız biri ile birlikte olmak dünyalara bedel.

1. yılımızı biz Palma d'Oro da kutladık.Yemeğimiz, şaraplarımız ve yan masadan bizim masaya gönderilen üstünde meşale kıvamında ateşler püskürten mumuyla pastamızı yedik.

Dişçimle karşılaştım orda.Yakın zamanda dişimde ameliyat olduğumu biliyorsunuz hatta bu durmudan nasıl korktuğumu da.

Neyse dişçimle orda karşılaşınca ve ona özel bir sebepten dolayı burdayız diyince kendisi nezaket örneği bir davranışla bize pasta gönderdi.Bugüne kadar bana yan masadan bişey gelmemişti, güzel bir duyguymuş.

Bu güzel jesti için kendisine teşekkür ederim tabii ama 3 ay sonra tekrar bir ameliyat olacağım için kendisinden hala korkuyorum.



*Ayrıca efendim başka bir konudan da bahsetmeden geçemeyeceğim.Cumartesi ya da Pazar tam hatırlamıyorum tv izlerken gördüm ve farklılık yaratmak isteyenler ya da eşyalarım bana özel olsun diyenler için işte size bir site.Nur Teker ayakkabı, ajanda, cüzdan, çanta, telefon hatta bilgisayar bile boyuyor. Siteden ürünlere bakabilir dilerseniz özel siparişde verebilirsiniz.
Valla öle dedi kendisi ben onun yalancısıyım.
Benim planım bir beyaz bir babete ya da beyaz bir portföye SCENT yazdırıp kelebeklerle süslemek.Bu konuyla ilgili kendisine mail atacağım.Yaparım derse güzel, fiyatta da anlaşırsak herşey şahane olur bence..