27 Temmuz 2009 Pazartesi

Un, şeker, yumurta


*2 haftadır kendimi How I Met Your Mother izlemeye adadım.

Eve gitsemde izlesem diye saat sayıyorum.



*Ben tanıyanlar bilir hayalim, kendi yaptığım kurabiyeleri ve pastaları satabiliceğim bir yer açmaktır.Bunun için bu güne kadar hiçbir atılımım olmadı sadece eşe dosta, konuya komşuya yedirdim ve hep övgü aldım ama yaptığım şeyleri satmak için bir girişimde bulunmadım taaa ki bugüne kadar. Bu öğlen İşyerimize yakın bir restorant olan AstaBlanca 'da yemeğimizi yerken cesaretimi toplayıp kahve ve çayların yanına servis edebilecekleri kurabiyeleri yapabiliceğimi söyledim.


Cafe'nin sahibi ise bunu kabul etti.


Yarın ilk denememi gerçekleştireceğim. Eğer beğenirlerse bunu süreli olarak yapabilirim.Bunu yapmayı çok ama çok istiyorum kim bilir bu belki de benim için bir başlangıç olabilir.


Yarın için sade ama çok lezzetli olan bu kurabiyelerden yapmayı planlıyorum.


Beğenilirse diğer hünerlerimi de gösterebilirim.Şans dileyin..