13 Temmuz 2008 Pazar

Abuk subuk ondan bundan...

"Hey nigger!" deseler bakıcam yakında.Tam bir zenci formatına gelmiş durumdayım bu Tuzla tatilinden sonra.Zaten Çeşme'de yanmıştım ve her geçen gün daha da kararıyordum şimdi tam oldum:))

Yarın işe gitme zorunluluğunu düşündükçe için sıkılıyor ama malesef yapıcak birşey.Zaten ben bu aralar zıvanadan çıktım sanırım.İş yerinde çalışmak dışında herşeyi yapıyorum Sudoku çözüyorum,dinner dash oynuyorum ,soliterde artık açamadığım el yok,blog okuyorum...

Bazen o kadar sıkılıyorum ve herşey üstüme o kadar geliyor ki birden masamdan kalkıp ortalığı yıkmaya başlasam,bilgisayarları fırlatsam,telefonla konuşanların telefonlarını alıp kapatsam sonrada kulaklarını büksem,hıncımı alıncada yerime dönüp sakin sakin otursam ne olur diye düşünüyorum.

Ya da masasının üstüne çıkıp müdürümün boğazına yapışsam ve "Tek derdin kota di mi kota??? Al sana kota!(hareket çekilir bu arada ),ben gidiyorum "desem.

Bence inanılmaz zevkli olurdu :)))) Kaybedicek bişeyleri olmayanlara tavsiye edilir.Çocuklara torunlara bu hikayeleri anlatılır efsane olunur...

Ya da aslında benim her zaman yapmayı düşündüğüm bir tane daha manyaklık var ki; o da nikah masasından kaçmak."Bilmem kimi kocalığa kabul ediyo musun???" Iııııı,şeeeyyyy,ııııııı.Bu arada son derece şık olan,giyinmiş süslenilmiş saçlar o biçim olan arkadaşlara, davetlilere bakılır,aile ve damat ile gözgöze gelinmez.Topuklu ayakkabılar sinsice çıkarılır,veeee etekler toplanıp koşmaya başlanır.Kimse ne olduğunu anlamaz,herkes başta damat donar kalır,anne "ayyyyyyyyy"diye bayılır,kimse onu tutmaz.5-6 dakika kimse hareket etmez bu arada gelin yani BEN:) taksiye atlar.Nereye mi gider?Bilmiyorum o kadarını düşünmedim ama bulurum elbet o an.Kriz anında insanın kafası daha iyi çalışıyomuş nede olsa.

Bi dönem bu olayı o kadar çok düşündüm ki bi baktım kendi kendimi buna hazırlıyorum resmen.(ha bu arada hatırlatmama gerek var mı bilmiyorum ama hayatımda aday adayımız bile yok!)Sonra dedim ki "Delirdin mi sen?Ne o , aman yaşlanınca millete anlatıcak hikaye olsun!Senin hayatın olmuş zaten hikaye:)))))
Vazgeçtim sonra tabii öle tuhaf tuhaf fikirlerle kendimi doldurmaktan.Ama itiraf ediyim şuan şuraya yazarken bile çok haz duydum bu fikirden.


Aman Allahım tamam bitiriyorum ben bu yazıyı yoksa aklımı çelmeye başlıcak gene bu düşünce:S Hadi ben vınnn....