30 Temmuz 2008 Çarşamba

Bodrum Bodrum

Herşey çok çabuk gelişti.Haftasonu liseden bir arkadaşımı aradım."Napıyosun,nerelerdesin görüşelim" dedim."İyiyim görüşelim, bu arada ben Cumartesı Bodrum'a gidiyorum, gelsene" dedi bende "Tamam" dedim.
5 gün piyangodan çıkma bir Bodrum tatili yapıcam.Gidiş parası yok kalma parası yok.Mükemmel.Yalıkavak'a mı gidiyormuşuz Akyarlar mı valla onu bile hatırlamıyorum.İşin garibi açıp telefon sormuyorumda.

Ya nereye gidiyorduk biz?
Kimler geliyor?
Gittiğimiz yerde plaj var mı?
Türkbükü'ne gidicez di mi?

Yok,enterasan bi şekilde meraksızım.Minicik bir bavul hazırlayıp herşeyden birer tane koyup atlayıp arabaya gideyim buralardan.Askılı bikaç tshirt,şort,şıpıdak terlikler,güneş kremi,gözlük,diş fırçası,gece için elbise,etek,bluz... Budur.

Yalıkavak (galiba)bekle beni, ben geliyorum:)Bu kadar şaşkın bir yerli turist olur mu yawss??