8 Temmuz 2008 Salı

Powerplate ders 1

Merhabaaa

Dün ilk Powerplate deneyimimi yaşadım.Yaklaşık 10 dk kadar bazı hareketler yaptım ve şu kadar söleyebilirim inanılmaz zordu.Gerçekten o 10 dk da terliyosunuz, zorlanıyorsunuz ve kan dolaşımınız hızlandığı için her yeriniz kaşınıyor.
Powerplate ile forma girdikten sonra plates ile devam etmek istiyorum.

Zor bir spor olduğu ve günde 10 dkdan fazla yapılmaması gerektiği için dün sadece alete adapte olabiliyor muyum , zorlanıyor muyum ona bakıldı.Yani 16 seanslık çalışmamız henüz başlamadı.Murat Bey-kendisi hocam olur-3 ders fazla birşey yapılmayacak alışman beklenecek sonra dersler daha sıkı olucak dedi ve açıkcası benim gözüm korktu.Gerçekten inanılmaz etkili bir alet.O titreşimler vücudundaki her kası çalıştırıyor.

Ama dersin en güzel yanı Murat Hoca'nın bana senin rejime ihtiyacın yok demesiydi:)))

Yürüyerek gittiğim bu spor salonuna dönüşte bacaklarım titreyerek evime döndüm:))