24 Temmuz 2008 Perşembe

Mohito efsanesi sardı beni:)



Ya kardeşim ben mi cinsim insanın kısa sürelerde zevkleri mi değişir anlamadım.

Bi yaz patlıcana bayılan ben öbür yaz ağzına sürmez.Beyaz arabala kro diyen ben şimdi onlara tapar,hatta arabayı değiştiriceği zaman modelini beyaz yakışan olarak seçmeyi düşünür mü yaw?


Mohito'da öle benim için.İlk içtiğimde "Iyyykkk bu ne ya midem bozulmuşta annem nane limon kaynatmışta soğutmuş"gibi bir tepkiyle karşıladım güzelim içkiyi.Şimdelerde "Bir Bacardi böle güzel mi süslenir ?Nerede güzel yapıyorlar acaba öğrensekte gitseké durumlarındayım.


Frame dekorasyonuyla güzel ama boş mu boş bi yer.Yani öle boş değil birşeyler eksik orda.Yeni açıldığı için olabilir ya da başka bişey bilmiyorum Adını koyamıyorum.Ama Mohito'sunda oldukça iddaalı.İçimi güzel hatta o kadar güzel ki içersinde içersin yani:D


Tarifinin kolaylığını duyunca acaba evde de yapılır mı diye düşündüm.Hiç deneme fırsatım olmadı ama sanırım bana göre bir iş değil.Başrol oyuncusu Bacardi,esmer şeker,soda,taze nane ve yeşil o minik yeşil limonlardan.Aslında kolay gibi:)
Evet,ben bir deniyim.Benden bi süre haber alamazsanız anlayın ben denemişim bide onu içip bitirmişim:)))