4 Temmuz 2008 Cuma

Roma Roma






12 sene geçti İtalya'ya gideli.Ve pek çok yer görmüş olmama rağmen başka hiçbiryerde bu derece aklım kalmadı.
Bu kadar sene geçti ve ben hiçbir şekilde oraya gitme şansı bulamadım.Ya param olmadı ya yanıma arkadaş bulamadım ya da başka başka maniler çıktı hep.Ama oraya tekrar gitme isteyim hiç bir zaman körelmedi.

Bir dönem Roma'ya yerleşmeyi istedim ama param yoktu.Evdeki tüm eşyaları annemin olmadığı birgün satıp basıp gitmeyi istedim ama boş evi görünce kalp krizi geçirebilecek annemi düşünüp bu anlamsız hayalden vazgeçtim.

Sonra dedim ki beni İtalya'ya götüren kişi ile evlenicem dedim,bekledim, gene kimse çıkmadı. Sanırım beni o kadar seven biri olmadı....





Şimdi tekrar sölüyorum, bilmeyenler olabilir ben Roma'ya gitmek istiyorum.Birkaç günde olsa Aşk Çeşmesini tekrar görmek istiyorum.O dar sokaklarda dolaşmak ,cafelerde oturmak istiyorum.Bir yolunu bulursam kaçakta olsa orada kalmak yaşamak istiyorum.Bir Allahın kulu yok mu yawwww bana arkadaşlık edicek??


Valla kendi paramı kendim ödicem sadece yürekli birilerine ihtiyacım var.


NOT:Benimle gelen arkadaşın orda kalmam durumunda sağsalim Türkiye 'ye geri dönüşü sağlanacaktır.Başvurularınızı tarafıma yapabilirsiniz.Hevesli olmak tercih sebebidir.