20 Temmuz 2008 Pazar

Haftasonu...

Yoğun geçen haftasonunun ardından Pazarteri sendromunu çok ağır yaşıyorum.Cuma akşamı arkadaşımla dışarı çıkıp,Cumartesi kızkıza cadde turundan sonra Tubik'imle ve Cenk'le House Cafe'de yapmış olduğum Mohito sefası harikaydı.Deniz kenarında müthiş ada manzaralı House Cafe'de hafif meltem eşliğinde sohbetimi yaptım,içkimi yudumladım.


Pazar sabahı kalkıp Kilyos Burç Beach'te minderler üzerinde serilip, güneşi iliklerime kadar tekrar hissettim.Dalgalı, iki adımda bir derinleşen bir sığlaşan denizde arkadaşlarımla çocuklar gibi eğlendik.Dalgalar geldiğinde yunuslar gibi atladık,plaj tenisi oynadık,bu yaşımızda kaydırmaca oynadık-ki tavsiye etmiyorum,birden çocukluğa inip hala çocukmuş gibi yapmanın alemi yokmuş-bi suya 2,75 YTL verdik,içimize oturdu, o yüzden dışardan yanımıza gelicek olanlara su siparişi verdik,içeri kaçak su soktuk:)




Resimden de anlaşıldığı gibi güneş tenimizi kavurdu.Hiçbir zerreme güneşim nüfus etmesini istemiyorum artık.Resmen canım yanıyor.Geçen 3 senede tatil yapmamanın acısını bu yaz fazlasıyla çıkardım sanırım bütün kış kapkara gezicem:D

Bu arada gideceklere tavsiyede bulunayım.Burç Beach'e girmek için ya Boğaziçi mezunu olmanız ya da Mac üyesi olmanız gerekli.Biz eski Mac üyesiyiz dedik.Allahtan yediler:)ama o kadar büyük ve kaliteli biyer olmasına rağmen kalabalıktan dolayı altalta üstüste güneşlenmemiz rahatsız ediciydi.Ve size yapılan muamele inanılmaz kötü.


İlk girişte, arabalar sıra halinde içeri girmek için para öderken (giriş 35 YTL)biz yanlışlıkla öne geçtik diye kapıda duran, artık orda durmaktan kömür karası olmuş, çakma Ray-Ban gözlükleriyle buram buram Anadolu kokan ağbimiz tarafından "zaten belli Boğaziçi'li olmadığınız,ilk kez geldiğiniz belli,tepki topluyorsunuz"gibi saçma bir tepki aldık.Ne tepkisi ağbicim ya, biz bi aksiyon,bir isyan görmedik öne geçtik diye.Ayrıca olamaz mı belki ilk senem Boğaziçin'de???


Abukluklar burda da bitmedi.O azarlanmanın ardında nihayetinde içeri girdik ancak gene ortalarda dolanan şemsiye ve minderlerden sorumlu devlet bakanı kara böcük ağbimiz şemsiye kurmamızda yardımcı olmayıp,yardım istediğimizde de "Ben yapamam daha bişey kurmuşşunuz siz"dedi."Sizin işiniz ne?" dediğimizde ise "Dolaşıyorum" cevabını aldık.Hizmette sınır yok yani.O zaman buralarda fazla dolaşma kardeşim hadi ikile...

Bu gibi sebeplerden dolayı mekan 10 üzerinden 6,5'tan 7 alır benim gözümde ağbicim daha fazla olmaz yani...