15 Ağustos 2008 Cuma

Birthday Today

Şu dakika itibari ile 328 ay,1408 hafta 9862 gündür hayattayım.236.699 saat geçti doğumumun üzerinden.Anne rahmine tahmini 07.Kasım 1980'de düştüm:)Cumartesi dünyaya geldim ve bugün 27 yaşındayım.

Geriye baktığım zaman yaşanmış mükemmel bir hayat, istediği herşeye bir şekilde ulaşabilmiş bir ana kuzusu,babasının ilk ve tek gözağrısı olarak geçti zaman.

Ayrıca beni üzen pek çok insan,pek çok yalan dolan,bolca dedikodu,arkadan kuyu kazma,yüzüne gülüp arkandan konuşma durumları da oldu.

Bu zamana kadar pek çok dost kaybettim,onların yerine daha az ama sağlamlarını yerleştirdim.

Sevgililerim oldu.İz bırakanlar oldu, iz bıraktıklarım oldu.

Meşhur kahkahamın yanında, gözlerim şişene kadar döktüğüm gözyaşlarım oldu.

İsyan ettiğim,"Daha fazla acı çekemem" dediğim durumlar oldu.Zamanla anladım ki daha da fazla acı çekilirmiş.

Şimdi bugünümde kendimle başbaşa kaldığımda hayatıma giren herkes için,yaşadığım her olay için ayrı ayrı mutlu oluyorum .

Hepsinin; iyinin, kötünün, mutluluğun, mutsuzluğun, hüznün, acının, tatlının hepsinin birleşimiyim ben.

İyi ki varsın hayat,iyi ki hayattayım...