29 Ağustos 2008 Cuma

Demet Akalın@TrueBLUE


Dün gece bizim kızlar toplaştık True Blue'da Demet Akalın konserine gittik iş çıkışı.Sevi'nin biricik sevgilisi Erdem'in organizasyonunu üstlendiği konserde ayrı bir muamele ile konseri mekanın en nadide yerinden izledik."Erdem sen bizim herşeyimizsin" diye pankart açabilirdim o sırada:))

Konser değerlendirildiğinde çok başarılı değildi, ses biraz azdı sanki ama benim açıkcası eğlenesim vardı.

Konseri izlediğimiz yer itibari ile kumların üzerinde olmamız çılgın dans figürlerimize mani olan bir durumdu bu sebeple en fazla yerimizde sallanabildik.Ama sonuçta hep beraberdik, alkol biraz kaçtıktan sonraki muhabbetler ise süperdi. Zaten o zamanlarda gık dense insan güler ya bizde o vaziyetteydik...

Bu arada Demet Akalın'ın bacaklarının baştan aşağı selülit olduğu haberi bize ulaşınca ben çok sevindim.Artık o kısmı hasetten yayılan bir dedikodu muydu bilemiycem ama onda bile varsa bizimkiler bişey değil canımmm psikolojisine girdim, öğlen mantı yemeyi düşünüyorum...

Sol baştan:Tubik,Hökümet gibi kadın,ben

Sol Baştan:Padişahım,Hökümet gibi kadın,ben