24 Ağustos 2008 Pazar

Evi evi güzel yeni evi











Cumartesi gecesi Tubik ve Cenk Paşa'nın yeni evinde toplandık.



Her dairesi ayrı renk olan, daha tam tamamlanmamış,yazlığı andıran Narcity'e gittik toplaşıp.Herkes birşeyler hazırlayıp getirdi.Amaç benim geçmiş doğumgünüm bahanesi ile Tubik'lerin yeni evinde kafa dağıtmaktı.Yemekler yendi, içkiler içildi, muhabbetler edildi.






Ev çok sıcak olduğu için ev kapısı açık oturmak zorundaydık yoksa buharlaşıp ölebilirdik.Çok "neşeli"ve bayağı gürültülü bir ekip olduğumuz için site yönetiminden şikayet bile aldık.yeni evlerine taşınmış olan arkadaşlarımızı daha ilk haftadan rezil ettik aslında:)Gecenin o saatinde etrafa verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı site yönetiminden özür dileriz.




Gecenin ilerleyen saatlerinde Tubik'in de dişine taş takmaya çabaladık ama başarılı olamadık."Sudan ucuz" olan 3 diş taşım bu uğurda heba oldu.7.5 YTL vererek herkesin sahip olabileceği diş taşı setine Cenk Paşa fiyatıyla ilgili şöle bir yorum getirdi;"Çüş"


(Tubik'e diş taşını takmaya çalışıyoruz ama taşı düşürmüşüz ve yerde ariyoruz)



Ertesi gün Tubik ve Cenk Paşa'nın evine İkea'dan bilimum eksiklikleri tamamlamaya gittik.Ayaklarımıza kara sular indi.Ancak sonuç bence hala bazı eksiklikler olmasına karşın birazda tuzlu bir alışveriş olmasına rağmen başarılı.

Bu arada şunu farkettik ki biz hayata karşı tepkili bir grubuz.Ağzımıza bir küfür takılmış durumda ve gelene geçene, sevdiğimize sevmediğimize ve gerekirse birbirimiz o küfürü söleyip duymaktayız.Burdan yazmak konusunda biraz tereddüt etmeme rağmen sanırım yazmak istiyorum,yazmak bile haz veriyor sanırım:) Küfür şu "....tirsin"

Diyaloglar şöle:

Burcu:Abi hani bi kız vardı size şöle şöle demişti o olay ne oldu?
Cenk Paşa:..tirsin

Burcu:Ya Tubik bilmemkim var ya şuna şöle sölemiş.(Not:dedikodular blog takibi sebebiyle deşifre edilmeyecektir bu sebeple sürekli bilmemkim şöle böle gibi laflar kullanmak durumundayım)
Tubik:...tirsin

Burcu:Cenk bu perde çok güzel ama metresi 99 YTL
Cenk Paşa:...tirsinler.

Burcu:Ya ben 10 senelik arkadaşımla buluşucaktım 8 aydır görmüyodum kız beni resmen ekti yaaa
Cenk Paşa:....tirsin

Ve bu olay bütün bir gün sürdü.Farkettim ki biz hayata karşı tepkiliyiz.Sürekli olarak havada uçuşan bu ve bunun gibi küfürlerden dolayı yatıcak yerimizin olmadığınna karar verdim ve gün şu şekilde bitti


Burcu:Cenk gene mi hesabı sen ödedin?...tir abi
Çok terbiyesizleştik herkes kendine bir çeki düzen versin bi zahmet please yoksa bi ...tirin gidin.
...