30 Kasım 2008 Pazar

Cumartesi-Taksim



Haftasonu atladık Serkan'la Taksim'e gidelim dedik.2 saat gidiş 2 saat dönüş yolculuğumuz toplam 4 saat sürdü ancak çok güzel vakit geçirdik.Çileli İstanbul'un çileli çocuklarıydık bizde o gün.İşte köprüye girerken ki manzara:





Köprü üstündeyken biraz rahatladı trafik neyseki,iki damla yağmur vede Fener-Beşiktaş maçı sebepti bu çileye.

Aslında Taksim'e gitme amacımız geçen Şeker Bayramında Kapadokya'ya gittik ya hani biz, bu bayramda da aynı turla gitmeyi planlıyoduk bi yerlere.İşte o turu hem yerinde ziyaret edip başka seçenekler varmı diye bakmak hem de biraz olsun indirim koparmaktı maksat.Taksim'in eski binalarından birindeydi tur.Ve bizde bu eski binada eski usül asansörlere bindik.Hani şu demir kapılı sürgülü kafes asansörlerden.Tam bir nostalji yani...

Bunun dışında bol bol gezdik.Alışveriş yaptık.

Komik birşeyde geldi başımıza şimdi şu aşağıdaki fotoğrafta beni hareli bir taçla görüyosunuz.




Resimde de çok çirkin çıkmışım neyse o ayrı.Şimdi ben bu taçları gördüm hemen atladım tabii.Aaaaa Serkan baaak ne güzel bana da alalım mııı?? Hadi resmimi çek diye.Bu resmi çekildim sonra satıcı adam geldi ve resim çekmek 2 ytl dedi.Höönkkk ne olduğumuzu şaşırdık.Ne diyosun abi sen falan filan diyorum ben.Serkan sen ciddi misin diyo adama.Adam taçların bulunduğu yerin yanına Resim Çekmek 2YTL yazmış bize onu gösterdi.Ulan millet ne çakal olmuş yaaaa.Ben "yaaa bırak Serkan kaçalım hadi hadi" diyorum ama beni dinlemedi "onla mı uğraşıcam arkamızdan abuk subuk bağırıcak" falan dedi Serkan verdi parayı.Üzüldüm bende:(( Hayır 2 ytl çok para mı değil tabii ama ne gerek var benim çocukluğum yüzünden sevgilim 2 YTL verdi yok yere.Sinir oldum sana satıcı adam hıh.Herkes taksın taksın resim çektirsin paranı vermeden kaçsın emi.

Sonra bi de Justin Timberlake şapkası denedim ama bunun için para almadılar :D

Öle çok güzel bir gün geçirdik.

Bu arada biz Kurban Bayramında Safranbolu'ya gitmeye karar verdik.Güzelde bir tur ayarladık kendimize.2 gece 3 gün kısa bir tatil.O yüzden hemen gelsin tatil diye gün sayıyorum.Eminim çalışanların hepsi benim gibi bu 9 günü iple çekiyor.Aaaa saat geç olmuş valla yarın iş var:(

Benden bu kadar herkese sevgiler Burcu kaçar:))