14 Kasım 2008 Cuma

Sobelendim Volume 3


Pilli Cadı mimlemiş beni.Bu sobe olayı uzun zamandır yoktu gene çıktı.
Konumuz Neden blog yazıyosun?
Benim blogla tanışmam sevgili arkadaşım Tubik sayesinden oldu.
"Tubik bu ne? blog ne demek?ne işe yarar ?gibi salak sorularıma sabırla cevap verip beni bu konuda özendiren kişidir kendisi.
Önceler ne yazsam sancıları çektim.Hatta tanımadığım ilk kişiden yorum aldığımda seviçten havalara uçtum.
Ama sonuç olarak benim asıl amacım kendimi ifade etme,içimi dökme falan değildi.Gayet özentilikti açık açık söliyim.Aynı sigaraya başlamak gibi.
Nasıl arkadaşlardan özenip başlarsın aynen öle.Şimdi diyorum iyi ki başlamışım.

Benim anlatıcaklarım sadece bir özenmeden ibaret olduğu için bitti.Mimlerde ki en sevdiğim kısma geldi sıra.Bunu kime paslasam kime paslasam???
Tubik sen anlat bakalım neden yazıyosun bloğu???
Bi de Cool Cookie merakla yazını bekliyorum

Sevgiler.....