18 Kasım 2008 Salı

Ondan bundan minik minik konular


*Kış kendini bugün iyice hissettirdi.Kabanlar çıktı dolabın üst kısmından, çizmeler ayaklara giyildi.Sabahta, akşamda çok soğuktu, yağmur vardı İstanbu'da.
İş için öğlen vakti bir müşteri ziyaret için gittiğimde klasik İstanbul manzarası ile karşılaştım.Yağmur yağdığı için felç olmuş trafik ve ne yazık ki pek çok büyük ve küçük kaza.

*Dün özel bir gündü sevgilimle benim için.Ay dönümümüzdü.İş çıkışı yemek yedik.Üstünde ILoveYou'lar yazan minicik beyaz karton bir kutunun içinde üstünde kalp olan minicik bir ayıcık aldı bana.O kadar sevindim ki anlatamam.Ayıcığın adını Patates koydu Tubik:)

*İşte çok sıkılıyorum bugünlerde.Aradığım her firma krizden bahsediyor bana.Ortalık çok kötü derler aynen öle.Konuştuğum firmaların bazıları şimdiden kapanıyor.Çok üzülüyorum.

*Pazartesi Elveda Rumeli için,Salı Dudaktan Kalbe için,Çarşamba Yaprak Dökümü için, Perşembe Aşk-ı Memnu için ağlıyorum.Ben kafayı yedim sanırım.Dizi manyağı oldum.İşten koştur koştur dizim var diye gelmeye başladım.

*Şu sigarayı bırakmak istiyorum artık.4-5 ay evvel 3 ay kadar bırakmıştım.Ne güzeldi ama gene o zamanlarda moralim bozulmuştu saçma sapan şeylere başlamıştım yeniden.Şimdi tekrar o kararlılıkta olmak istiyorum.Önce kafamda bitirmek, o güçte olmak istiyorum tekrardan.Sigarayı bırakıp platese başlamak istiyorum.Ha bide zayıflamak istiyorum:))

*En sonunda yicam seni diyen çikolata reklamına sinir oluyorum.Televizyonda yicaaam seni diye bir reklam olur mu yaaa???TDK nerdesinnnnn ???Şimdi bana sanki sen herşeyi doğru mu yazıyorsun diyeceksiniz biliyorum bu sebeple bu cümleyi yazarken son derece dikkatli davranıyorum.

*Geçenlerde aklıma geldi.Kendi kendime güldüm.Üniversite'de derse girmek üzereyiz.Kulağım kadar yüksek sesle çınladı ki yanımdaki arkadaşıma dönüp Aysun duyuyor musun nasıl çınlıyo kulağım demiştim.

*15 yaşında falanım daha yeni yeni iniyorum caddeye.Ve caddeye inmek çok büyük olay benim için.Arkadaşımla oturduk bir cafeye.Nescafe içicez.Garson geldi.Ne istersiniz dedi.Nescafe dedim.Filtreli mi filtresiz mi diye sordu. Ben sütlü dedim.Sonra garson gülüp gitti.Ben filtrelinin ne olduğunu öğrendiğim gün neden o garsonun güldüğünü anladım.

*Bayram yaklaşıyor.Koskoca bir tatil var önümüzde.Gün sayıyorum resmen bu tatil için.Serkan'la bakınmaya başladık nerelere gitsek diye.kesemize uygun minik bir tatil yapalım diye karar verdik.Şöle yakın yerlere kaçalım diyoruz arkadaşlarımızla.Sapanca,Safranbolu ya da Abant gibi.Önerisi olan varsa mutlulukla dinlerim...

Sevgiler....