24 Kasım 2008 Pazartesi

Sobelendim Volume 4


Yaw gene sobelendik eyi mi? Sevgili Osuruktan Teyyarecik mimlemiş beni.Şimdi beni soruları uzun mu uzun bir mim bekliyor.İşte sorular ve cevaplar:

1)Blog yazmaya ne zaman başladın?
Bu benim ikinci bloğum aslında öncesinde bi tane daha vardı ama kapamıştım.Aylar sonra bu bloğu açtım.İşte geçen Haziran'da yazmaya başlamışım bunuda.

2.Blog yazısı konularının belli bi çizgide olmasına özen gösteriyomusun?
Hayır göstermiyorum.İçimden ne gelirse onu yazıyorum.Görüldüğü üzere bir moda ya da yemek bloğu değil bloğum.Öle her telden çalıyorum.Aşk,meşk,yemek,eğlence,alışveriş,bana ait bişey işte ya ben işte ben :))

3.Blog yazmayı ne kadar sürdüreceksin?
Ne o yazmıyım mı? Walla bitirmek gibi bir planım yok.Çocuklarım okusun diye bir planım var şöle 10 yıllık vadede:D

4.Blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken, şimdi artan bekleyiş yüzünden senin için bir zorunluluk haline geldi mi ?
Hayır.Bazen zaman zaman yazmak gelmiyo içimden o zamanlar yazmıyorum.Zorunluluk görmüyorum yani.

5.Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor musun ?
Yok valla boş zamanlarımda ilgilenmek çok hoşuma gidiyor.Bir nevi terapi canım bu resmen:D

6- Bloga yazılan yazıları ve yorumları en fazla yazarının okuması gerçeği hakkındaki fikirlerin nedir ?
Walla bu soruyu teyyare gibi bende anlamadım.Ne diyon kardeşim heee evet evet ondan ondan.

Eveeettt bitti anketimiz.Son sorusunda ne sorduğu belli olmayan bu anketi şimdik ben de birilerine paslıyorum.Hımmm Pilli Cadı hadi canım benim ellerinden öper yaparsan Burcu pek sevinir,pek güler :P IYK...