23 Kasım 2008 Pazar

Haftasonu nasıl geçti??



Bu Pazar akşamında Pazartesi sendromu yaşarken bir önceki postumu yazdığım zamana geri dönmek istiyorum.O gün daha Cumaydı henüz 2 günlük tatilime girmeme 1 saat falan kalmıştı

:(

Cumartesi toplaştık yağmur demeden,çamur demeden,fırtına demeden yollara düştük Kanlıca'ya gittik balık yemeğe.İstanbul'da lodos sebebi ile deniz felaket haldeydi.Denize yakın yerlerde yağmurunda etkisiyle neredeyse arabanın alt kısmını tamamen kaplayacak yükseklikteki sulara rağmen takmıştık kafaya balık yicektik bi kere.

Mısır,sevgilisi Sercan,Serkan,ben ve Serkan 'ın biricik arkadaşları 3 kız kardeş(Altın Kızlar)Gülay,Aslı,Nilay. Aslı'yla Nilay'ı hala karıştırıyorum çaktırmayın.Sercan davet etmişti bizi geçen hafta.Yakamoz diye bşr restoranta gittik.Tavsiye edilir.Yemekler çok lezzetli idi.

Menüyü gururla sayarim:

Tereyağlı jumbo karıdes

Kalamar

Patlıcan salatası

Acılı ezme

Çoban Salatası

ve

Hamsi tava


Bu şahane masanın resmini çekemedim o sırada o kadar açtım ki tamamen aklımdan çıkmış bu durum.Sonrasıda da aklıma geldiğinde çoktan tabaklar boşalmıştı.

Bu güzel yemeğe güzel ve bol kahkalıda sohbet eklenince süper bir gece geçirdik.

Ordan Altın kızlar ayrıldı yanımızdan bizde Mısırlarla okey oynamaya gittik Fenerbahçe'ye.

Mısırla ben yenildik:((


Bugün ise Pazar.Zaten çok geç geldiğim için eve öğlene kadar uyudum,Bütün günde evden çıkmadım.Miskinlik yapmak istedim.Nedense hiç sevmememe rağmen Serkan'la eve Kentucky'nin kova tavukları varya içinde 15 tane geliyo gözümüz döndü ondan söledik ama yiyemedik.Ayol ne bilelim önceden yememişiz , içinden 5 kişilik yemek çıktı.Bizde kedilere verdik yiyemediklerimizi.Ya ben Mc Donald'sçıyım ya Kentucky çok ağır geliyo bana.


Yarın işe gitmek istemiyorum.Şimdi iş arayanlar eminimki ahh ahh bi işim olsaydı da dicekler bana belki kızıcaklar biliyorum ama inanın başlayınca öle olmuyor.Çok ama çok seviyor olmanız lazım işinizi bıkmamanız ya da Pazartesi sendromu yaşamamanız için.
Serkan'a dedim ki bugün:
-Ben yarın işe gitmicem.
-Peki hayatım gitme.Benim maaşımla geçiniriz.Evlenince 1 milyara ev buluruz ha pardon sen çalışmayınca daha da azına bulmamız lazım.İşte şu kadar mutfak masrafı tutar.Şu kadar telefon masraflarımız,şu kadar üst baş,sen artık çiçeklerden kendine makyaj malzemesi üretirsin dedi sustu.
-........
-Tamam işe gidiyorum
Not:En çok makyaj malzemesini doğal yollarla yapma fikri bana koydu...
Burdan çıkarılacak ders:Maaşınızı aldığınız sürece işinizi sevin yoksa salatalıkları her soyduğunuzda salatalık özlü krem misali yüzünüze sürmek zorunda kalabilirsiniz.