16 Kasım 2008 Pazar

Yanıyo balatalaaaarrrr

Merhaba

Pilli Cadı'nın bir yazısından etkilenip bende arabayla ilgili komik bir hikayemi yazmak istedim.

Sene 2005 aylardan Mart.Arabamı yeni almışım.3 gün olmuş ve babam benim yanlız çıkmama izin vermiyor.Hiç unutmuyorum günlerden Perşembe.Haftasonu olması lazım babam beni alıcak götürücek bi yere araba kullanıcaz bıdı bıdı.Perşembe akşamı Sakarya'dan döndüm dersim olmadığı için.

İçim tabii kıpır kıpır arabamı görücem kullanıcam diye.İşte büyük sözü dinleme olayı burdan itibaren devreye giriyor.Ben eve gelir gelmez atıyorum çantamı bir kenara annemi öpüp,üst komşumuz aynı zamanda en yakın arkadaşım olan Sema'yı arıyorum.
-Hadi hazırlan arabayla gezicez diye.Tabii babamdan gizli...

Sema hemen geliyor.Atlıyoruz arabaya.Bu arada benzin biraz az ama daha ışık yanmıyor.Neyse biz "ZORLA" gidiyoruz.Caddede turluyoruz ama nedense araba bi gitmiyor.Ben akıllısı "benzin bitiyo yaa galiba, gitmiyor araba" diyip kendimi bi benzinciye atıyorum.
Bu arada yandaki arabadan dumanlar çıkıyor diye de Sema'ya gösteriyorum.
Benzincideki adamlar koşa koşa yanıma geliyolar.
-Hanfendi balatalarınız yanıyo inin arabadan diye!!!!!!!!!!!
-Neeeeeeeeeeee????
El fireni çekik 10 km gitmeye çalışırsan olucağı budur.Daha arabanın 3.günü yawww.

Neyse o zamanlar Sinan diye bir arkadaşım var.Hemen arıyorum onu her derdime koşardı sağolsun.Bu arada Sema ile Sinan'da çıkmışlardı ama Sinan onu aldattı diye ayrılmışlardı.Neyse ben Sinan'ı
-Böööööö Sinan çabuk gelllll arabam yanıyooo diye hönkürerek arıyorum.
Sinan 5 dkda yanımızda neyse arabadanda anlıyo bakıyo bişey yok merak etme yeni araba ya bişey olmamış diyo.Bu arada biz hala benzincideyiz ve ben sinirden sigara yakıyorum.
Benzincide çalışan adamlar gene koşarak geliyolar yanıma.
-Hanfendi burda sigara içilmez,siz burayı havaya uçurmayı kafaya taktınız herhalde diye.

Bizdede kayışlar kopmuş tabii gülmekten karnımıza ağrılar giriyo.
Bu arada o kadar zaman sonra Sema Sinan'ı gördüğünde ki ilk lafı şuydu:
-Seni gördüğümde seviniceğim aklıma gelmezdi dedi :))))

Neyse seneler geçti onlar gene çıktılar.İlk aşklar unutulmaz misali unutamamışlardı birbirlerini.Sonu ne mi oldu?Sema tam evlilik hazırlıkları sırasında Sinan'ı bıraktı.Kesinlikle intikam diildi bunu biliyorum.Ama sana karşı aşkım bitti dedi.
Zaten zamanında Sinan'ı başka bir kızla caddede bastığımız günde Sema ona" İnşallah benim yaşadığım acıyı benden çekersin" demişti.Öle de oldu ...

Arabadan buralara geldik.Şimdi okusalar bu yazdıklarımı beni öldürürler ne yazıyosun diye ama napıyım dayanamadım :D

Sevgilerrrrr....

Ha bu arada ben o balataları 2 sene kullandım valla bişeycik olmamıştı ama genede siz denemeyin.Zaten bunu kim denemek ister di mi bende ki de laf :))

Hadin ciao