7 Eylül 2008 Pazar

Aşiyan'da bir Arka Bahçe

Dün 6 Eylül Huzur’un doğum günüydü. Ona sürpriz yapıp farklı bir yerlere gitmek istedim. Nereye gitsek nereye gitsek diye düşünürken Tubik’ ten gelen Arka Bahçe teklifi üzerine hemen araştırmaya koyuldum ve Arka Bahçe’ nin adresini buldum. Rezervasyon yapıldı ve Cumartesi akşamı Bebek’ in ilerisinde Aşiyan Mezarlığı yakınındaki Arka Bahçe’ye gittik.

Tepelerde, yokuşlar çıka çıka bulduğumuz; benim daha önce hiç gitmediğim ancak sürpriz olsun diye Huzur’u götürmek istediğim -fakat o daha önce gelmiş- Arka Bahçe’ye ulaştık. Gerçekten arkalarda bir bahçe olan, yarı mistik yarı otantik havasıyla,her yerden sallanan dekoratif lambalarıyla, güzel yemekleriyle ve yemekten sonra Boğaz manzarasının sizi karşıladığı açık terasıyla Arka Bahçe gerçekten özel anlarınızı geçirebileceğiniz romantik bir mekan.

Tek kusuru bir daha asla girmeyeceğim tuvaleti.

Tuvalete koca kafalı erkek bir manken neden koyarsınız?? O manken uzaylıymış gibi büyük gözleri ile sizin tuvaletinizi yaptığınız yere değil de tam tersi tarafa baksa bile bu sizi rahatsız etmez mi?


Sanki birden canlanıp kafasını çevirmekmiş, yüzündeki o pis sırıtışla “Wellcome to hell,ready to die”falan dicek ve beni öldürmeye başlıcak gibi, fantezilerle, en hızlı tuvaletimi yaptım. Girmeden evvel Huzur’u tuvaletin kapısına diktim ve "Sakın ayrılma bir yere" diye tembihledim. Gerçekten çok rahatsız edici bir durumdu. İşim bitince de oradan koşarak ayrıldım resmen.

Sıkışmaktan altıma kaçıracak kadar olsam bile bir daha orada tuvalete girmem. Hadi bu yetmiyormuş gibi birde tuvaletinizi yaptığınız yerin yanında bir tabak ve tabağın içinde beyaz yan durmuş erkek kafası şeklinde bir mum vardı. Onu Allahtan tam çıkarken fark ettim. Hayır yani öyle güzel bir yerin tuvaleti neden bu şekilde olur? Tamam farklılık katmak istemiş olabilirler ama odayı bir korku tüneline çevirmenin ve tuvalet yaparken insanın korkunç fantezilerini canlandırmaya yardımcı olmaya ne gerek var?

Sanki mekanı başka biri, tuvaleti başka biri dizayn etmiş. Tuvaletin girişinde de "Ölüm Tehlikesi" yazıyordu zaten. Neyse bir tuvalet hakkında bu kadar konuşabileceğimi tahmin etmezdim. Mekandan ve yaşadığım romantik ve huzurlu anlardan daha çok tuvaletten bahsetmiş olmam o kısacık anların bende yarattığı tahribatı gözler önüne seriyor sanırım.




P.S.:Bu arada sevgili sevgilim iyi ki doğmuş, iyi ki Burcu'yu bulmuş...








Meraklısına Arka Bahçe'den bir kaç kare