9 Eylül 2008 Salı

Olmayan diet...



















Neden yiyip yiyip şişmanlamayan, ya da yemek yemeği sevmeyen biri değilim ki?


İş yerinde öğle tatilimiz 12:15 olmasına rağmen sabah 10:30 gibi öğlen ne yesem diye düşünüyorum.Her öğlen yemeğinde akşam hafif bişeyler yiyim artık çok şişmanlamaya başladım diyip akşama köfte yanına makarna yanına salata yiyorum.Bu aralar sebze hiç yemiyorum.


Spora gidiyorum ama spora başladığımda 3 kilo daha zayıftım.Her Pazar yarın diete başlıcam diye mantıları,kebapları götürüyorum.Pazartesi oluyor ama ben diete başlamıyorum.


Gidişat çok fena.





Bundan 2 sene önce olduğumdan 8 kilo zayıftım.(Hiç heveslenmeyin şuan kaç kilo olduğumu söylemicem)O zamanlar 34 beden pantolonlar biraz bol bile geliyordu.


Tamam ben tekrar aynı beden olma sevdasından geçtim ama hayatımı kibrit kutusu kadar yağsız beyaz peynir,haşlanmış sebze yemeği,kuşluk vakti 3 kayısı ile geçirmek istemiyorum.Bu hayata gelip nimetlerinden faydalanmıcaksam, insanı mutlu eden 3 şey arasında başı çeken yemek yeme beni mutlu etmicekse yaşamıyım ya ben.


Şu an ağlayabilirim.Neden güzel olan herşey zararlı, yağlı ve kilo yapıyor?Neden bir tabak patates kızartmasının kalorisi,1 kilo semizotundan daha fazla ama tadı çok daha güzel?Neden yağsız haşlanmış sebze tabağı şişmanlatmıyo da hamburger, pizza şişmanlatıyor?


Hayır yani zayıf kalmak istiyorsam hayatı güzelliklerinden yoksun mu kalmam gerekiyor?Bir büfeye gidip herkes soslu hamburgerleri yanına patatesleri götürüken benim ordaki en iyi ihtimalle yağsız kepekli tostu mu yemem gerekiyor?


Bu kadarla kalsa iyi.Gazlı içeceklerin piri, ulu serinletici Cola selülit yaptığı için, yediğiniz yavan diet yemeğinin yanına güzel birşey de içemezsiniz.Su, soda belki taze sıkılmış meyve suyu.Kahve yok, sigara yok, Cola, gazoz yok.Hepsi selülit yapıyor.



Beni seven böle sevsin diyorum ama ben kendimi böle sevmemeye başladım.Zayıflamam lazım.Şöle bi 5 kilo vermem lazım.


Çöp gibi bir kız arkadaşım bana sürekli " Şekerim ya ben yemek yemeği sevmiyorum, hayatta kalmak çin yiyorum, sizin gibi ööööleeee yemiyorum.Dikkat ediyorum" derdi. Sinir şey. Görüşmüyorum kendisiyle zaten ama eminim ki o hala zayıf ve selülitsiz vücuduyla ortalarda salınıyordur.



Keşke bende sevmesem yemek yemeği, keşke bende sık sık çok çok yerine sık sık az az yemek yiyebilsem...



Mesela şimdi bu yazıma resim koymak için internette bakınırken bile gittim hamburger resimlerine, pizza resimlerine baktım.Ya insan şuraya bu yazının arkasından bir salata resmi koymaz mı???Yok koymaz, en azından bakalımda ağzımız sulansın bakıp bakıp canımız çeksin, gidip yiyelim sonra:) OHHH!!!