25 Eylül 2008 Perşembe

Ben de sobelendim.


Eveeeettt sobe sobe nedir?Öğrendim sonunda.Tubik ve Babegazelle tarafından sobelendim.Çifte kavrulmuş fındık modunda yani.Tubik'in kini anlamadım onu sorup halledip sorularını cevaplıcam o sebeplen Babegazelle'inkiyle başlıyorum.

Soru 1) İsminiz?

Saklama gereği duymadım o sebeple biliyosunuz zaten.Bilindiği üzere Burcu.

Soru 2) Nerelisiniz?

Karadenizliyim.Wc'de çalışır aklım benim.Giresun'luyum.Fındık memleketi yani.Ama gitmedim hiç bilmem oraları.

Soru 3) Yaşadığınız yer?

İstanbul.Bırakmayı düşünsemde asla ayrılamam herhalde.Boğaz bırakılır mı yaww??

Soru 4) Mesleğiniz?

Ben satış yöneticisiyim.Özel sektördeyim.Öle yönetici falan diyincede yöneticiyim olarak anlamayın.Adı fiyakalı ama yönetici statüsünde değilim henüz:))

Soru 5) Hobileriniz?

Başta alışveriş gelir.Çok güzel alışveriş yaparım mesela, hemen seçerim yanımdakileri sıkmam.Hop diye dener alırım,çok yer dolaşmaya bayılırım.Sonracığıma sinemaya gitmeyi severim,yüzmeyi severim.6 sene hentbol oynamıştım ama hala devam etmiyorum maalesef.Onun dışında su sporlarından(!) banana,hamburger,fly fish falan aktiviteler iyidir.Kışın bi snowboarda el atıcam inşallah.

Soru 6) Evli misiniz?

Hayır.Bir yuva kurmak istiyorum sanırım eee yaş geldi ama hadi gel deseler korkuyorum da.Kaçasın geliyor.Bu konu ile ilgili düşüncelerimi
Evlilik adlı yazımda da okuyabilirsiniz aslında.

Soru 7) Kaç çocuğunuz var?

Erkek olsam bu soruya walla benim bildiğim yok tarzı cevaplayabilirdim ama benim bunu espri olarak bile sölemem pek uygun kaçmaz sanırım:))
Evlenmedim=çocuk mocuk yok

Soru 8) En sevdiğiniz yemek?

Walla ben boğazıma düşkünüm.Bu düşkünlük sebebiyle de çoğu zaman pişman oluyorum.En sevdiğin yemek nedir derseniz?Ben mantı severim,kebap severim,sebzelerden çoğu insanın aksine enginar,kereviz,brokoli severim mesela.Bamya yemem.Deniz ürünlerine bayılırım.Ahtapot severim,kahvaltıda havyar yeriz biz mesela o kadar zenginiz düşünün:P
Şaka tabii havyar sevmem.Küçümencikken bir kere babam almıştı bize yemiştik sonrada bir daha görmedik :)))Öle işte et severim yaw severim işte çoğu şeyi ben.

Soru 9)Sevdiğiniz müzik türü?

Ben her telden dinlerim ya galiba.Selami Şahin dinlemem ama mesela.Ama içliysem ve içiyosam evde arkadaşlarımla İbo da dinlerim.(Not:sevgilim bu duruma inanamıyor:))Justin çok severim mesela.Ben yabancıda dinlerim Türkçe'de.

Soru 10 ) Nerelere gitmek istersiniz?

Valla beni tanıyan herkeş bilir.Ben İtalya'ya gitmek isterim.Orda balayı yapmak isterim mesela.İş bulsam bir saniye durmam giderim,yerleşirim oraya.

Sorular bittiiii.İşin en kaymaklı kısmı geldi.Hadi bakalım şanslıları açıklıyorum.Bu arada burda kişi sayısında kısıtlama var mı?Bu sobe durumunun raconu nedir??hahaha
neyse 1 numara
Tubikkkkk, 2 numara Seviiiii, 3 numara Ayşe & Gözde ikilisiii veeeee 4 numara Flameeeeee

Hadi bakalım sıra sizde.Öptümmmm