28 Eylül 2008 Pazar

Ortaya karışık-Neler yaptım??


Yahu özledim yazmayı yawss.İki gün oldu internete giremedim.Maillerime, bloğuma bakamadım.Cuma günü saat 6 oldu benim tatilim başladı ve ben bu dakkaya kadar kendimden geçmiş bir şekilde oraya buraya attım kendimi.Evde oturdum oturmasına ama internete giremedim.Neyse bu arada neler oldu neler.
*Hani biz Kapadokya'ya tatile gidecektik.Tur ayarlamıştık.İşte o turdan aradılar bizi dün.Dediler ki "Sizin istediğiniz tarihler için yeterli katılım olmadı,-bu arada biz 2-5 Ekim tarihleri arasında gidicektik-,isterseniz Pazartesi günü bir turumuz var onlarla gidebilirsiniz ya da paranızı hemen iade edicez" dediler.Biz tabii başta bir şaşırdık.Sevgili sevgilim "Acaba alsak parayı başka yere mi gitsek Burcu yaa??Ege'ye falan mı insek" dedi ama ben Kapadokya'dan vazgeçemedim.Çünkü biliyorum bu sefer gitmezsem bi daha gidemicem ve bi daha göremicem oraları.Neyse anlıcağınız biz yarın akşam Abbas yolcu modunda gidiyoruz Kapadokya 'ya.Arife günü yola çıkıcaz.Benimde öle saçma sapan yorumlarım vardır böle olaylara.Şimdi biz 2'sinde gidicektik,yarın yola çıkıcaz,kaderimiz değişti.Burdan şimdi yazmak istemiyorum ama iyi mi olucak kötü mü acaba?diye başının etini yedin Huzur'un.O da pek inanmaz böle şeylere dalga geçti benle ama genede anacım dua edin siz arkamızdan tamam mı :(

*Dün akşam gece matinesine Orjinal Cinayetler filmine gittik Huzur'la.Robert De Niro ve Al Pacino oynuyor.Önünde saygı ile eğilinir bu kadronun.Ancak bir internet sitesi filmin özeti mahiyetinde tüm detayları yazdığı ve benimde bu yazıyı okumuş olmam sebebi ile ben filmdeki o "süpriz"i biliyordum ve bu, filmin heyecanını yaşayamamama sebep oldu.Ayrıca bilmeseydim de şunu düşündüm,biraz klasikti sanki konusu.



Burdan konusunu yazmıyım şimdi görmek isteyenler olabilir ama şunuda söliyim "Ey Amerikalı senaristler süprizleri değiştirelim bence artık, çok böle film var. Ama bu 2 dev aktör yanyana geldiği için zaten en başta izlenmeli, ben tavsiye ederim, beğeniceğinize eminim.

*Uzun gömlekler çok moda bu aralar.Zaten takip ettiğim bloglarda da bu konuyla ilgili pek çok yazı okumuştum.Bende dün bizim kızlarla caddedeydim.Bayram öncesi görüşememe durumuna karşı klasik kızkıza buluşma partisi yaptık.Yemekler yedik,mağaza gezdik,alışveriş yaptık.Mango'yu çok beğendim.Bu sezon gerçekten koleksiyonu benim tarzıma çok hitap ediyor.Bu sene ispanyol paçalar gene moda.Çıkarın atmadıysanız birkaç sene önceki jeanlerinizi,kumaş pantolonlarınız...Üzerine bir gömlek,üzerine bir hırka,hırka üzerinden belinize bir kemer.İşte Mango bu sezon böyle yapmış ki bence çok güzel yapmış.Zara'yı beğenmedik arkadaşlarla.Sonra bir de Steve Madden'e girdik.Ayakkabılar rengarenkti ancak daha tam sezon açılmadığı için sadece birkaç çizme gelmişti.Bu arada ben kahverengi fazla topuklu olmayan cici bir ayakkabı arıyorum iş için. Konuyla ilgili önerisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim.Steve Madden da yoktu 2 hafta sonra gelicekmiş.Bende bakındım ama bulamadım başka yerlerde.Neyse uzun gömlekle başladık konuya ama bir türlü giremedim mevzuya.Gün sonuna doğru minik bir dükkanın içine girdik, dışardaki çantalarını beğenip.Dükkan minicik ama gözlükler ayrı orjinal,kyafetler ayrı orjinal, çok şirindi.Bende ordan bir gömlek aldım.Akşam sinemaya da onu giydim altına taytla.Huzur çok beğendi.Bende sizlere göstermek istedim.Giyinik halde resmin yok valla şimdi giyinmeyede üşendim ne yalan söliyim.Buyrun işte gömlek.Önü fırfırlı beyaz gri çizgilidir kendisi.

*I-Phone 3 G Türkiye 'ye geldi sonunda.Beyazını ben çok beğendim.Hevesliyiz,istekliyiz...

Benden şimdilik bu kadar.Gitmeden yazamazsam diye herkese şimdiden iyi bayramlar.Kendinize iyi bakın.

Sevgiler.