10 Eylül 2008 Çarşamba

uykuuuuu uykuuuuuu

Bu aralar bitmez tükenmez bir uykum var.

Akşam kaçta yatarsam yatıyım uyku isteğim geçmiyor.Sabahları uyanamıyorm.Her sabah 5 saat daha uyurum en az diyorum.İş yerinde gözlerime mandal takıcam neredeyse...Bu durum benim iş yapışımı da etkiliyor doğal olarak.

Bahar zamanları bende yaşanan bu sürekli uyuma isteği bu dönemde de acı yüzünü göstermiş durumda.İşi bırakıp ev hanımı olup Seda Sayan izleyip komşularla kahve içesim geliyor benim hep bu dönemde.Şöle 12 gibi kalkar Seda Sayan'la bir kahvaltı yapar,13-13:30 gibi üst komşuya elimde ayıklanıcak fasulye, üstümde sabahlığımla çıkar alt komşuyu çekiştirip,dün akşam mahalleye gelen o güzel arabadan inen kızı çekiştirmek istiyorum ben.:(((

Şu an mesela inanılmaz uykum var ve iş yerindeyim. Acaba kendi yerimde bilgisayara gömülmüş gibi yapsam ve gözlerimi kapasam, kollarımı da başımın altına alsam müdürüm bunu farkeder mi acaba ???